سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس "میزگرد سیاسی" شبکه سحر بررسی می کند؛

تظاهرات ضد همجنس بازی در راستای مبارزه با آزادی های جنسی در فرانسه

برنامه "میزگرد سیاسی" شبکه سحر که از سیمای فرانسوی پخش می شود به موضوعات روز بین المللی می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، " میزگرد سیاسی " یکشنبه ها به تهیه کنندگی محسن جعفری از سیمای فرانسوی این شبکه به روی آنتن می رود.
جعفری در رابطه با " میزگرد سیاسی " گفت: این برنامه با پرداختن به موضوعات روز سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح بین المللی به تحلیل و کارشناسی این موضوعات اقدام می نماید.
تهیه کننده این برنامه زنده تلویزیونی افزود: پس از تصویب قانونی از طرف فرانسوا اولاند رییس جمهور کشور فرانسه در رابطه با افزایش آزادی های جنسی به ویژه همجنس بازان در این کشور، این اتفاق سر و صداها و اعتراضات گسترده ای در سطح این کشور  به وجود آورد. به همین مناسبت ما  در  برنامه " میزگرد سیاسی " در نظر داریم تا تظاهراتی که بر ضد این قانون در فرانسه برپا شده بود را مورد نگاه کارشناسی قرار دهیم و به آن بپردازیم.
او اشاره کرد: موضوع جدیدترین گفت و گوی "میزگرد سیاسی"  با حضور کورش فخر طاولی به عنوان کارشناس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اجرای برنامه بر عهده احمد نخستین است.
وی اضافه کرد: گفت وگوی مجری کارشناس، نریشن، ارتباط تصویری زنده و ... بخش های تشکیل دهنده " میزگرد سیاسی " به شمار می روند.
نرگس عدل( به عنوان دستیار تهیه کننده) و قاسم جعفری( تدوینگر) از جمله عوامل دست اندرکار این برنامه گفت و گو محور  هستند.
" میزگرد سیاسی " یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ها از ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از سیمای فرانسوی زبان شبکه بین المللی سحر به روی آنتن می رود./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.