سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در شبکه تهران

اسوه صبوری، پیام روح الله، مرثیه آفتاب، شاخه طوبی، حتی بدون بال کبوتر هم کبوتر است و...عنوان ویژه برنامه های شبکه تهران بمناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام موسی کاظم (ع) تدارک دیده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه تهران، گروههاي برنامه ساز اين شبكه برنامه هايي را براي پخش در سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و  شهادت امام موسی کاظم ( ع) ،  قيام خونین 15 خرداد آماده كرده اند که به شرح زیر است.  

گروه معارف 

"پیام روح الله "عنوان میان برنامه تولیدی از گروه معارف شبکه تهران است که به مناسبت ارتحال امام خمینی ( ره ) در 10 قسمت 3 دقیقه ای تهیه و تولید شده است. این میان برنامه منتخبی از سخنان گهربار بنیانگذار انقلاب است که در روز ارتحال امام خمینی ( ره ) در لابه لای برنامه های شبکه به تهیه کنندگی محمدرضا خردمندان پخش می شود.  
" به سوی هدایت "  عنوان برنامه سخنرانی مذهبی از دیگر برنامه ها  این گروه ویژه روزهای 14 و 15 خردادماه است که از شبکه تهران پخش می شود.
"  اسوه صبوری  " عنوان برنامه تولیدی از گروه معارف شبکه تهران است که به پوشش تصویری مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم ( ع) در امامزاده صالح ( ع) می پردازد.  
در این مراسم حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به بررسی سیره زندگی و شخصیت والای هفتمین امام امت می پردازد و حاج حسین هوشیار مداحی این  ویژه برنامه را بر عهده دارد.  
این برنامه روز چهارشنبه 15خرداد ماه  در روز شهادت امام موسی کاظم ( ع) ساعت  16:20 به مدت 50 دقیقه ازشبکه تهران پخش می شود و هادی آشتیانی تهیه این برنامه را بر عهده دارد.  
" شاخه طوبی " عنوان برنامه ای زنده در روز شهادت امام موسی کاظم ( ع) چهارشنبه 15 خرداد است که سید علیرضا قوامی اجرای آن را برعهده دارد و کارشناس مذهبی برنامه حجه الاسلام حائری زاده نگاهی به سیره و شخصیت والای این امام امت دارد. گروه تواشیح ، شاعر ، وله و... از دیگر آیتم های برنامه است. محمدرضا ماندگاران تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد .
 
گروه اجتماعی 

"مرثیه آفتاب " عنوان برنامه ای تولیدی از گروه اجتماعی است که در قالب 3 برنامه 50 دقیقه ای با رویکرد سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد ماه در روزهای 14 و 15 خرداد ماه از شبکه تهران پخش می شود. اولین برنامه" مرثیه آفتاب "  صبح روز 14 خرداد ماه سالروز ارتحال ملکوتی  امام خمینی ( ره ) به روی آنتن می رود. بررسی شخصیت امام خمینی از منظر فرهنگی ، اجتماعی ،سیاسی و همچنین نگاه ایشان به حوزه خانواده با حضور کارشناس برنامه  ، خواننده ، شاعر ، گزارش مردمی ، تیتراژ از آیتم های این برنامه است. دومین برنامه " مرثیه آفتاب " در شب ارتحال امام راحل با رویکرد روایی از جماران پخش می شود. برنامه سوم" مرثیه آفتاب " نیز در  روز  15 خرداد ماه پخش می شود که به  مناسبت قیام خونین 15 خرداد تهیه و تدارک دیده شده است، گفت و گو با خانواده شهدای قیام 15خرداد ، وله ، نماهنگ و.... از دیگر آیتم های این برنامه است.  
"حتی بدون بال کبوتر هم کبوتر است "عنوان مستندی ترکیبی است که ویژه شهدای 15 خرداد تهیه  و تدارک دیده شده است. این مستند شامل گفتگو با بازماندگان قیام 15 خرداد و خانواده شهدا 15 خرداد در ورامین است که در سه قسمت 25 دقیقه در روزهای 14 و 15 خرداد ساعت 7 صبح از واحد تامین برنامه به تهیه کنندگی نوید محمودی پخش می شود.  

گروه کودک و نوجوان 


برنامه  زنده رنگین کمان که ازگروه کودک و نوجوان پخش می شود، در روزهای 14 و 15 خرداد معطوف به دو مناسبت ارتحال امام خمینی ( ره ) و قیام 15 خرداد بر روی آنتن می رود./ص
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: ارتحال ، امام ، شبکه تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.