سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انيميشن "نامه اي به آفتاب" از شبكه آموزش پخش مي شود

"نامه ای به آفتاب" در قالبی انیمیشن آرزوی یك كودك روستایی برای نامه دادن به امام خمینی (ره) را به تصویر می كشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه آموزش سيما،این انیمیشن 12دقیقه ای به كارگردانی فرحناز باقر و تهیه كنندگی مركز صبا با تكنیك دوبعدی و با روش كاملاً سنتی بر اساس داستانی واقعی از خاطره یك كودك روستایی شكل گرفته است.
"مجید" شخصیت اصلی داستان كه در یك روستای دورافتاده زندگی می كند آرزو دارد برای حضرت امام خمینی (ره) نامه ای بنویسد. اما به دلیل اینكه در روستای آنها امكانات پستی وجود ندارد با كمك فكر خویش تصمیمی جالب برای ارسال نامه خود می گیرد.
از ویژگی های این انیمیشن كوتاه نوع گرافیك آن عنوان شده كه سعی دارد تا فضاهای روستایی طراحی شده در آن كاملاً حس و حال یك روستای بكر را به بیننده القاء كند . به همین دلیل برای طراحی فضاها از دو تكنیك دستی و كامپیوتری همزمان به صورت تلفیقی استفاده شده است.
عوامل تهیه این پروژه عبارتند از:طراحی و اجرای فضاها: فرحناز باقر طراح شخصیت و استوری برد: حمید برزویی،طراح كلید: ابراهیم موحدی طراح بینابین: محمد نجاتی , اعظم ولي زاده،طراح دسن: ندا معتمدی اجرای رایانه و تدوین : خلیل ا... گرجی و سرپرست قسمت كامپیوتر: علیرضا باقر.
بر اساس اين گزارش،"نامه اي به آفتاب" سه شنبه و چهارشنبه  چهاردهم و پانزدهم خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خميني (ره) روي آنتن شبكه آموزش مي رود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.