سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) از شبکه سحر

ویژه برنامه های سیمای بوسنیایی شبکه سحر به مناسبت سالگرد درگذشت حضرت امام خمینی (ره) برای علاقمندان به این شخصیت جاودان تاریخ نهضت های مردمی جهان پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مهدی حیدری مدیر سیمای بوسنیایی در رابطه با برنامه های ویژه سیمای بوسنیایی به مناسبت بیست و چهارمین سال فقدان حضرت امام خمینی (ره)، گفت: برنامه " زاویه دیگر " به تهیه کنندگی سعید دیانتی  به موضوع پاسداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) اختصاص یافته است.
حیدری گفت: با توجه به شخصیت جهانی حضرت امام (ره) و شناخته شدن ایشان به عنوان یک رهبر سیاسی – مذهبی در سطح دنیا و محبوبیت این رهبر انقلاب اسلامی ایران در میان ملت های ستمدیده و مستضعف جهان، شبکه سحر و به تبع آن سیماهای شش گانه این شبکه اقدام به تولید و پخش برنامه هایی با موضوع این شخصیت بزرگ جهان اسلام می نمایند. در همین زمینه سیمای بوسنیایی شبکه سحر هم دست به تولید و پوشش این موضوع زده است.
مدیر سیمای بوسنیایی افزود: به مناسبت عروج ملکوتی حضرت امام (ره) ؛ سیمای بوسنیایی علاوه بر برنامه زنده " زاویه دیگر " که از این  سیما به مخاطبان ارائه خواهد شد، نسبت به پوشش خبری برنامه های مرقد امام امت (ره) نیز اقدام می نماید.
وی اضافه کرد: در راستای برنامه های مناسبتی سالگرد عروج رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره)، سیمای بوسنیایی در روز اجتماع عظیم علاقمندان به شخصیت امام خمینی (ره) در بارگاه ایشان با برقرار کردن یک ارتباط زنده تصویری با حرم مطهر امام (ره) گزارشی زنده از این مکان بزرگ تهیه و پخش می نماید.
مدیر سیمای بوسنیایی سحر خاطرنشان کرد: برای این روز مهمانانی نیز از بوسنی و هرزگوین  در میان میهمانان ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) به ایران سفر می کنند که  از حضور ایشان در برنامه های زنده و نیز  ارتباطات زنده تصویری با مکان برگزاری مراسم و ... در  تبیین تاثیر شخصیت امام خمینی (ره) بر ملت این کشور  مسلمان قلب اروپا بهره خواهیم برد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.