سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوي دفتر آموزش و توانمند سازي؛

عناوين دوره هاي آموزشي جديد مصوب كميته راهبري آموزش و توانمند سازي اعلام شد

دفتر آموزش و توانمند سازي گمرك طي اطلاعيه اي عناوين دوره هاي آموزشي جديد مصوب كميته راهبري آموزش و توانمند سازي را اعلام كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومي گمرك جمهوري اسلامي ايران متن كامل اطلاعيه به شرح زير است:
 
« به اطلاع كليه ادارات و دفاتر ستادي ، حوزه هاي نظارت و گمركات اجرايي سراسر كشور مي رساند ، دفتر آموزش و توانمند سازي با همكاري و هدايت كميته راهبري آموزش و توانمند سازي گمرك جمهوري اسلامي ايران از سال 1391 تا كنون در راستاي برنامه طراحي دوره هاي آموزشي جديد ضمن خدمت كاركنان با عنايت به تغييرات پر شتاب فضاي كسب وكار نسبت به طراحي ، تاييد و تصويب دوره هاي آموزشي عناوين جدول پيوست جهت آشنايي همكاران محترم شاغل در رشته هاي شغلي مورد نياز بر حسب حيطه وظايف كاري مرتبط اقدام نموده است .

بر اين اساس ضمن اطلاع رساني مراتب به كليه همكاران ذينفع و علا قمند ، به آگاهي مي رساند در صورتي كه برخي از همكاران قبلا نسبت به طي دوره هاي آموزشي بين المللي كه با علامت ستاره در جدول مشخص شده است اقدام نموده اند جهت ثبت سوابق آموزشي آن در بانك اطلاعات آموزشي كاركنان ، تصوير گواهينامه مربوطه را با تاييد مسئول آموزش ومديريت مربوطه به اين دفتر ارسال نمايند . »

انتهاي پيام/
برچسب ها: عناوین ، توانمند ، مصوب ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.