سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخلاق‌پسند:

حضور در لیگ عراق محک خوبی برای من بود

ملی‌پوش با تجربه تنیس روی میز کشورمان گفت: از بازي در ليگ عراق بسيار راضي هستم.

محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سالها بود که از لیگ تنیس روی میز عراق برای بازی پیشنهاد داشتم تا اینکه امسال به تیم نادی‌الحسینیه پیوستم که اول هم شد.

ملي پوش با تجربه تنيس روي ميز کشورمان در خصوص علت این انتخاب گفت: شنیده بودم که عراقیها‌ چند بازیکن‌ خارجی دیگر را هم به تیمهایشان‌ آورده‌اند به همین دلیل حضور در این لیگ می توانست محک خوبی برای من باشد و رو در روی آن بازیکنان مسابقات خوبی را تجربه کنم البته چند بازیکن‌ ایرانی دیگر هم در لیگ حضور داشتند.

اخلاق پسند خاطر نشان کرد: لیگ عراق به صورت متمرکز برگزار می‌شود و اکنون دور اول آن به پایان رسیده است اما دور دوم ان همزمان با رقابتهای قهرمانی آسیای کره‌جنوبی است به همین دلیل من از مسئولان تیم خواسته‌ام تا جا من که باید در پیکارهای اسیایی شرکت کنم بازیکن‌ دیگری را بیاورند که آنها نیز قبول کردند و مشکلی در این خصوص نیست.

وی به منتفی شدن حضور تیم ملی ایران در مسابقات زاگراب‌ اشاره کرد و در این باره اذعان داشت:اینکه نتوانستیم در رقابتهای زاگراب‌ کرواسی‌ شرکت کنیم واقعا‌ حیف شد زیرا با برنامه تمرین کرده بودم و بدنم برای حضور در این مسابقات بسیار آماده بود پس از مدتها فرصتی بود تا در رقابت بین‌المللی شرکت کنم اما با مخالفت شورای برون‌مرزی از حضور در این رقابتها بازماندیم‌.

کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز درباره تمرینات مشترکش‌ با بررادران‌ عالمیان گفت: مدت پنج روز در کنار نوشاد‌ و نیما عالمیان تمرین کردیم نوشاد‌ بازیکن‌ بزرگی است و تمرین در کنار آنها رضایت‌بخش بود و روند تمریناتمان‌ به خوبی پیش رفت.

وی در خصوص اردوهای تیم ملی تنیس روی میز به منظور آمادگی در رقابتهای قهرمانی آسیا بیان کرد: هنوز اطلاعی از اردوهای تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات آسیایی ندارم باید جلسه کمیته فنی برگزار شود تا زمان اردوها نیز مشخص گردد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.