سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ رئیس جمهوری:

افرادی مانع پیشرفت ملت ایران و توزیع عادلانه ثروت می شوند

رئیس جمهوری در سفر به شهرکرد گفت: در داخل و خارج از کشور افرادی هستند که بر سر راه توزیع عادلانه ثروت و پیشرفت و ترقی موانعی ایجاد می کنند تا ملت ایران به اوج سعادت نرسد.

دکتر محمود احمدی نژاد، در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری افزود: ثروت کشور باید عادلانه توزیع شود و در اختیار افراد یا گروه هایی خاص قرار نگیرد.
وی، شاخص انسانیت را عدالت دانست و اظهار داشت: فرصت پیشرفت و دسترسی به ظرفیت ها باید برای همه حتی در دورترین روستاها یکسان باشد تا آحاد جامعه بتوانند از امکانات به صورت یکسان بهره مند شوند.
دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: استقرار و تحقق عدالت سخت ترین مرحله برای همگانی کردن عدالت است.
رئیس جمهور افزود: همه پیامبران برای برقراری عدالت آمدند و اگر عدالت بین همه برقرار شود، پیشرفت و توسعه در همه زمینه ها ایجاد می شود.
وی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم به خاطر پایبندی و نگاه عدالت محور در همه زمینه ها شاهد پیشرفت از سه تا ۱۰ برابر شاخص ها هستیم.
دکتر احمدی نژاد تاکید کرد: لازمه الگو شدن در عرصه جهانی کار، تلاش و همت در همه عرصه ها از سوی مردم و مسئولان است.
رئیس جمهور افزود: استان چهارمحال و بختیاری از نظر راه های ارتباطی، منابع طبیعی، گردشگری، اندیشه بلند، همبستگی، فداکاری و عشایر سلحشور جایگاه منحصر به فردی در کشور دارد.
وی، با تبیین ضرورت ایجاد کارخانه شیرخشک برای تامین نیازهای صنعتی و مصرف نوزادان کشور گفت: باید مسئولان وزارت بهداشت تولیدات این کارخانه را جایگزین واردات کنند.
دکتر احمدی نژاد، با انتقاد از آنچه برخی تحت عنوان به صفر رساندن واردات کشور مطرح می کنند یادآور شد: هنر این است که موازنه صادرات کشور به اندازه یا بیشتر از واردات باشد.
رئیس جمهور افزود: طرح مسکن مهر عقب ماندگی ۶۰ ساله در مسکن را جبران کرد و مهم ترین ویژگی آن کاهش قیمت زمین در کشور بوده است.
وی گفت: پل کارون چهار در استان چهارمحال و بختیاری از نظر گردشگری زیباترین پل جهان است که می تواند با جذب گردشگر علاوه بر درآمدزایی، به انتقال فرهنگ هم کمک کند.
رئیس جمهور، برای افتتاح ۲۰ طرح عمرانی و آغاز اجرای دو طرح به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد./س
برچسب ها: پیشرفت ، ملت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.