سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

مطالبات بازنشستگان فرهنگی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبات بازنشستگان فرهنگی این استان پرداخت شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا کریمیان پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این استان، اظهار کرد: آموزش و پرورش با بسیج ظرفیت‌های خود سعی بر آن دارد تا در راستای شرکت هرچه باشکوه‌تر مردم در انتخابات فرهنگ سازی کند.

وی افزود: امروز آموزش و پرورش در مسیر ویژه‌ای وارد شده و موظف است سیاست‌هایی را که مقام معظم رهبری برای این سازمان در نظر گرفته است، اجرا کند.

کریمیان از افزایش تعداد مدارس نمونه در این استان خبر داد و گفت: در سالیان گذشته مدارس دبیرستان نمونه استان 9 آموزشگاه بود، این در حالیست که در سال تحصیلی جدید این تعداد فضا به 11 آموزشگاه ارتقا یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدارس راهنمایی نمونه استان نیز از هشت آموزشگاه به 10 آموزشگاه ارتقا یافت.

وی افزایش مدارس تیزهوشان را یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری مدارس تیزهوشان نیز از چهار باب به شش واحد آموزشگاهی ارتقا یافته است.

کریمیان در ادامه از پرداخت تمامی مطالبات بازنشستگان فرهنگی استان خبر داد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری نخستین استانی است که تمام مطالبات بازنشستگان سال 91 را پرداخت کرده است، در حال حاضر نقدینگی لازم تأمین و تا چند روز آینده به دست بازنشستگان می‌رسد.

وی از تسویه حساب با دستگاه‌های حامل انرژی خبر داد و گفت: 242 میلیون تومان بابت تسویه مصرف حامل‌های انرژی به دستگاه‌های مربوط پرداخت شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.