سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ، مسئوليت سنگيني بر عهده دارد

حضرت آيت الله العظمي"علوي گرگاني"از مراجع معظم تقليد در ديدار سردار"مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم گفت: پليس در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ، مسئوليت سنگيني بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، معظم له ضمن تقدير از زحمات کارکنان فرماندهي انتظامي استان ، اظهارداشت: پليس نيرويي است که هميشه پا برجاست و شبانه روز در برقراري امنيت در تلاش است.
 
حضرت آيت الله العظمي "علوي گرگاني" گفت: پليس در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ، مسئوليت سنگيني بر عهده دارد ، تنها مسئول خود نيست بلکه بايد از تمام افراد در جامعه محافظت کند.
 
اين مرجع معظم تقليد افزود: همانطور که دشمني دشمنان انقلاب اسلامي روز به روز بيشتر مي شود ، امنيت نيز بايد بيشتر شود.
 
حضرت آيت الله العظمي "علوي گرگاني" با بيان اينکه قم يک شهر مذهبي است و بايد به گونه اي رفتار شود تا کل دنيا از استان قم الگو بگيرد ، مسئوليت پليس در جامعه را يک مسئوليت مهم دانست و اظهارداشت: نيروي انتظامي به دنبال اين است تا جامعه را از بلا و آسيب پاک کند.
 
در ادامه سردار" مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم ضمن ارائه گزارشي از عملکرد پليس استان از ابتداي سال جاري تاکنون با بيان اينکه طي اين مدت سرقت هاي مهم با کاهش قابل توجه اي روبرو بوده است و تنها سرقت هاي خرد کمي افزايش داشته است اظهار داشت: با شناسايي سارقان و مخلان نظم و امنيت در هر مرحله از اجراي طرح هاي پاکسازي ، افراد دستگير و به مراجع قضايي تحويل داده مي شوند. /ل
برچسب ها: دیدار ، مراجع ، قم ، انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.