سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداري يک ميليارد 200 ميليون توماني؛

"زمين‌خوار" بزرگ قم دستگير شد

فردي زمين خوار که با فروش متقبلانه زمين‌هاي حاشيه استان قم از 100 نفر مبلغ 12 ميليون کلاهبرداري کرده بود توسط پليس آگاهي قم دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ فردي با درج آگهي در روزنامه هاي محلي و سراسري و تصدي دو دفتر مشاور املاك ، شرايط ويژه‌اي جهت فروش زمين‌هاي حاشيه استان قم  به وجود آورده بود.

ماموران پليس آگاهي قم در پي اعلام خبر چند تن از افراد آگاه قم در خصوص اينکه اين زمين‌ها به صورت متقلبانه به فروش مي‌رسد و اين فرد يکي از زمين‌خواران بزرگ قم است ، اقدامات خود را جهت صحت و سقم موضوع آغاز کردند.


عوامل نيروي انتظامي پس از چندين روز فعاليت متوجه شدند که اين فرد در حال زمين خواري و فروش غير قانوني است، به دنبال اين موضوع پس از اخذ دستور مقام قضايي ، وي دستگير شد و به مقر انتقال داده شد. 

رئيس پليس آگاهي استان قم سرهنگ "مهدي قدمي" با بيان اينکه متهم به بزه انتسابي اعتراف کرد، گفت: نامبرده از تعداد 100 نفر از مردم استان و ساير استان هاي كشور به مبلغ تقريبي 12 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بود که در نهايت به دست قانون سپرده شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان در پايان و در هشداري از شهروندان خواست، در معامله تا حصول اطمينان كامل از مالكيت طرف مقابل ، از تنظيم هرگونه قرارداد و پرداخت وجه خودداري کرده و اسناد مالكيت را از فروشنده درخواست و دقيق مطالعه کنيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.