سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

طرح پیشنهاد سازش توطئه جدید دشمن

رئیس سازمان بسیج مستضعفان پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران را طرح جدید دشمن برای خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی دانست.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ سردار محمد رضا نقدی در جمع بسیجیان خراسان جنوبی در بیرجند، با اشاره به اینکه امروز جنگ بر سر جابجایی تمدن ها است، اظهارداشت: دشمن نگران جابجا شدن تمدن پوسیده غرب با تمدن اسلامی بوده و با تمام توان به میدان آمده است.

وی با اشاره به اینک هم اکنون تمدن غرب فروپاشیده است، افزود: تمدن غرب همواره حاکم بر دنیا و جهان بشریت بوده و با پیروزی انقلااب اسلامی این تمدن به انتها رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام از ایران اسلامی می ترسند، افزود: مشکل اصلی دشمن با ایران، اسلام و ترویج اسلام است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمنی غرب با ایران به ورزش هم کشیده شده است، افزود: درخشیدن جوانان ورزشکار ایران و سجده کردن آنها پس از پیروزی و یا بوسیدن نام و القاب ائمه بر روی لباسشان دشمن را از اسلام و گسترش اسلام می ترساند.

وی افزود: این امر موجب شده تا در برخی رشته های ورزشی قهرمانی، ایران حق حضور نداشته باشد.

به گفته وی امروز اسلام و نظام اسلامی در حال گسترش بوده و به عنوان الگو به جهان بشریت ارائه می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تمامی راه ها از جمله جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا کرده و موفق نبوده است، عنوان کرد: امروز نقشه اصلی دشمن حضور کمررنگ مردم در پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به اینکه امروز نفس های دشمنان انقلاب به شماره افتاده است، افزود: امروز روز سازش نیست، بلکه ایران در نزدیکی و نابودی دشمن است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه افرادی که معتقد به سازش، همکاری و یا تعامل ساززنده با آمریکا هستند مصلحت نظام را نمی خواهند، تاکید کرد: امروز ایران اسلامی هیچ نیازی به آمریکا و کشورهای غربی ندارد و نیازی نیست که سازش کند.

وی با اشاره به اینکه ایران هم اکنون در اوج پیروزی و قدرت قرار گرفته است، افزود: رشد 2.6 درصدی اقتصادی در ایران بیانگر بهترین وضعیت اقتصادی در بین کشورهای جهانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه آمریکا علیه فرهنگ، امنیت، اقتصاد و سیاسیت ایران در جنگ بوده و موفق نشده است، گفت: امروز روزی است که رهبر معظم انقلاب می فرمایند باید حماسه آفرید./س

برچسب ها: پیشنهاد ، دشمن ، سازش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.