سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

حاشیه‌های خواندنی سفر قالیباف به گرگان

قالیباف پس از ورد به گرگان مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، قالیباف بعد از پایان سفر سه ساعته خود به ساری ساعت 19.30 وارد گرگان شد و مورد استقبال اعضای ستادهای مرکزی و مردمی و هواداران خود قرار گرفت.

* از ساعت 17 اعضای ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف در استان گلستان و شهرستان‌ها در ستاد مرکزی این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گردهم آمدند.

* ساعت 18.30 حدود 30 دستگاه خودرو آماده حضور در محل استقبال قالیباف شدند.

* دست‌اندرکاران ستادهای انتخاباتی قالیباف در استان گلستان دو نقطه شهر گرگان را برای استقبال از وی در نظر گرفتند. مکان اول میدان بسیج گرگان برای استقبال غیررسمی و مکان دوم امامزاده عبدالله بن موسی بن جعفر (ع) و گلزار شهدای گرگان برای استقبال رسمی بودند.

* عکاسان و خبرنگاران برای پوشش خبری و تصویری سفر قالیباف به میدان بسیج گرگان آمده بودند.

* ماموران راهور گرگان نیز دقایقی قبل از ورود قالیباف به گرگان برای کنترل و تسهیل در امر ترافیک در مکان‌های تردد این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده‌باش بودند.     

* عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم کریمی شهردار گرگان، علی کلاتی عضو شورای اسلامی شهر گرگان و نامزد دوره چهارم این شورا و  جمعی از ترکمن‌ها و سیستانی‌ها برای استقبال از قالیباف در میدان بسیج گرگان گردهم آمدند. 

* چند دقیقه‌ای از 19.30 دقیقه گذشته بود که خودرو حامل قالیباف به میدان بسیج رسید و مورد استقبال هواداران خود قرار گرفت.

* هواداران قالیباف با دیدن وی در دو مکان استقبال غیررسمی و رسمی شعار ، «فرمانده دلاور، حمایتت می‌کنیم» سر دادند.

* مراسم رسمی استقبال از قالیباف در امامزاده عبدالله بن موسی بن جعفر (ع) و گلزار شهدای گرگان با بیش از 500 نفر از هواداران وی برگزار شد.

* قالیباف بعد از ورود به محل استقبال رسمی به مقام شامخ امامزاده عبدالله بن موسی بن جعفر (ع) گرگان ادای احترام کرد و سپس بر مزار آیت‌الله «سیدسجاد علوی گرگانی»، آیت‌الله «سیدحبیب‌الله طاهری‌گرگانی»، نماینده فقید مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری و فرزند شهیدش «سید طاهر طاهری‌گرگانی»، شهید «قربانعلی قندهاری» نماینده فقید مردم گرگان و آق‌قلا در دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی و همرزمان شهیدش حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد و نام ‌آنها را گرامی داشت.

* ازدحام جمعیت در مراسم استقبال رسمی از قالیباف به اندازه‌ای بود که این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سختی از حلقه هواداران خود خارج می‌شد و حتی چندین بار نیز از حرکت باز ایستاد و به سختی توانست با حضور در جایگاه برای هواداران خود دست تکان دهد. 

* حامیان مردمی قالیباف با در دست داشتن پرچم‌های کوچک سفید رنگی که نام ستادشان بر روی آن نوشته شده بود به استقبال نامزد مورد حمایت خود آمده بودند.

* این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از استقبال رسمی از وی به دیدار آیت‌الله «سید محمدرضا میبدی»، یکی از علمای اهل تشیع برجسته استان گلستان، رفت. 

* حدود 5 هزار نفر در سالن امام خمینی (ره) استادیوم ورزشی آزادی گرگان، محل سخنرانی قالیباف، حضور داشتند.

* اقشار مختلف مردم شیعه و سنی استان گلستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر، روحانی، فارس، سیستانی، ترکمن و بلوچ با لباس‌های سنتی در مراسم سخنرانی دکتر قالیباف حضور داشتند.

* رای اولی‌ها پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «رای ما رای اولی‌ها دکتر قالیباف»، «ما به کسی رای می‌دهیم که دارای برنامه و کارنامه باشد پس رای ما رای اولی‌ها دکتر قالیباف است».

* علاوه بر این پلاکاردهای دیگری نیز بر دستان هواداران قالیباف بود که بر روی آنها نیز نوشته شده بود: «قالیباف قالیباف حمایتت می‌کنیم»، و «قالیباف جهادی، خوش آمدی خوش آمدی».

قالیباف پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جمع علاقمندان خود در سالن امام خمینی (ره) استادیوم ورزشی آزادی گرگان حضور یافت و با ابراز احساسات هواداران خود مواجه شد و وی نیز در پاسخ به این محبت‌ها برای آنها دست تکان داد.

* ازدحام جمعیت در مقابل قالیباف به گونه‌ای بود که تلاش‌های دست‌اندرکاران برای خالی نگه داشتن فضای جلوی وی بی‌نتیجه ماند.

* امان قلیچ شادمهر، معاون امور اهل سنت دکتر قالیباف در استان گلستان به نمایندگی از سایر اهل سنت به عنوان نخستین سخنران سخنرانی کرد.

* گروه سرو «نغمه صبا»، گروه برتر کشوری در وصف قالیباف سروده خود را اجرا کرد./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.