سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان/

حسینی: راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی ممنوع است

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی برای کاندیداها و استفاده از بلندگو در فضای خارج از ستاد ممنوع است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیدقاسم حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: ستادهای تبلیغاتی نیز فقط در مکان‎هایی که از سوی نامزدها اعلام می‎شود باید به طور رسمی باشد.

وی تصریح کرد: برابر جدول زمانبندی از 12 خرداد نظر قطعی و نهایی شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی هیئت عالی نظارت مرکز و استان به ستاد انتخابات اعلام خواهد شد.

مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراها از 16 لغایت 22 خرداد

دبیر ستاد انتخابات گلستان افزود: از 13 لغایت 15 خرداد به مدت سه روز مدت قانونی انتشار آگهی اسامی نامزدها خواهد بود که توسط فرمانداران و بخشداران انجام می‎شود.

حسینی با بیان اینکه مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراها از 16 لغایت 22 خرداد صورت می‎گیرد، اذعان کرد: کاندیداهایی که رسما اسامی آن‌ها اعلام می‎شود می‎توانند وارد عرصه تبلیغات شوند.

وی بیان داشت: شرایط تبلیغات بستگی به محل و مکان ستاد تبلیغاتی دارد که هر نامزد می‎تواند به ازای هر ناحیه شهرداری یک ستاد تبلیغاتی داشته باشد.

کاندیداها می‎توانند در دو شکل و دو نوع مبادرت به چاپ پوستر کنند

دبیر ستاد انتخابات گلستان در خصوص کیفیت تبلیغات ابراز داشت: ابعاد بنرها نباید از یک متر در 70 سانتیمتر بزرگتر باشد که آن هم صرفا در ستادهای تبلیغاتی باید استفاده شود.

حسینی افزود: پوسترهای میدانی نیز نباید از یک متر و 70 سانتیمتر بزرگتر باشد و کاندیداها می‎توانند در دو شکل و دو نوع مبادرت به چاپ پوستر کنند و در مکان‎هایی که شهرداری پیش‎بینی کرده الصاق و در معرض دید عموم قرار دهند.

وی چاپ بروشور و زندگینامه کاندیداها را از دیگر راه‎های تبلیغات در مهلت قانونی برشمرد و متذکر شد: هر نوع راه‎اندازی کارناوال و استفاده از بلندگو در فضای خارج از ستاد ممنوع است و ستادهای تبلیغاتی نیز فقط در مکان‎هایی که از سوی نامزدها اعلام می‎شود باید به طور رسمی باشد.

استفاده از اماکن دولتی برای تبلیغات ممنوع است

دبیر ستاد انتخابات گلستان افزود: کاندیداها در روستاها فقط یک ستاد تبلیغاتی دارند و در شهرهای بزرگ که دو یا سه ناحیه شهرداری باشد می‎توانند دو یا سه ستاد تبلیغات داشته باشند.

حسینی؛ استفاده از اماکن دولتی برای تبلیغات به هر شکل را ممنوع اعلام کرد و اظهار داشت: الصاق پوستر و عکس در اماکن دولتی به ویژه تابلوهای راهنمایی و رانندگی ضمن اینکه ممنوع است یکسری مجازات‎هایی نیز در بر خواهد داشت./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.