سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

شش دوره کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس دانشگاه چمران تصویب شد

ایجاد چهار دوره جدید کارشناسی ارشد و دو دوره دکتری در پردیس بین المللی دانشگاه شهید چمران اهواز در شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی به تصویب رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، این شورا در جلسه اخیر خود با راه اندازی دوره های مهندسی منابع آب و انگل شناسی در مقطع دکتری در پردیس دانشگاه با ظرفیت 50 درصد مازاد بر رایگان، موافقت به عمل آورده است.

همچنین شورای گسترش و برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد چهار دوره کارشناسی ارشد با ظرفیت 15 نفر در هر رشته در پردیس دانشگاه شهید چمران تصویب کرد.

زمین شناسی - اقتصادی، فیزیک – حالت جامد، مهندسی کشاورزی – منابع آب، علم اطلاعات و دانش شناسی چهار رشته ای هستند که با راه اندازی آنها در پردیس شهید چمران اهواز موافقت شده است.

شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی ادامه پذیرش در رشته های مذکور در دوره های دکتری و کارشناسی ارشد را منوط به احراز شرایط دانسته است.

از ابتدای امسال تاکنون مجوز راه اندازی 11 دوره کارشناسی ارشد و هشت دوره مقطع دکتری در دانشگاه شهید چمران و پردیس بین المللی این دانشگاه از سوی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری صادر شده است./س

برچسب ها: تصویب ، دوره ، دکترا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.