سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم افتتاحیه جشنواره دل دیده مطرح شد:

امام خمینی(ره) رهبر فرهنگی هم بود

مجید سرسنگی گفت: در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره دل دیده حضرت امام خمینی(ره) استوانه های نظام را بر هال یک فرهنگ جدید بنا کرد و در حقیقت امام رهبر فرهنگی بود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، سومین جشنواره عکس و پوستر دل دیده از سوی ستاد برگزاری بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
بنابراین گزارش، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره عکس و پوستر دل دیده با حضور مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان، امین عارف نیا قائم مقام ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و تعدادی از هیئت داوران در تالار شهنار خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
بنابراین گزارش، مجید سرسنگی در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) یک رهبر فرهنگی هم بود که استوانه های نظام را بر هاله یک فرهنگ جدید بنا کرد.
وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم آن را بشناسانیم که هنوز موفق نشده ایم.
در ادامه این مراسم عارف نیا گفت: این جشنواره با هدف معرفی ابعاد معنوی و شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) و نمایش جلوه های حضور علاقمندان به امام در مراسم بزرگداشت ایشان برگزار می شود.
در ادامه از برگزیدگان بخش پوستر و عکس به ترتیب نفرات اول تا سوم وحید بهرامی، مسعود شکیبایی، مهدی موسوی، اسحاق آقایی، مونا غفاری، مرضیه حیدری زاده تقدیر شد.
گفتنی است، سومین جشنواره دل دیده تا 13 خرداد ماه در خانه هنرمندان ایران ادامه دارد و حضور برای علاقمندان آزاد است./ی2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.