سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار عبداللهی تاکید کرد

توجه به نیروی انسانی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیاء(ص)

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) این قرارگاه را بستری عظیم برای تربیت، تعلیم و آموزش مدیران برتر کشور در گرایش‌های مختلف عمرانی و صنعتی دانست.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "عبادالله عبداللهی" در سومین همایش سراسری منابع انسانی این قرارگاه، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) را مجموعه‌ای عظیم و توانمند و برخوردار از ظرفیت‌های بسیار بالا در عرصه سازندگی کشور توصیف کرد و گفت: امروز این مجموعه بزرگ، بستری عظیم برای تربیت، تعلیم و آموزش مدیران برتر کشور در گرایش‌های مختلف عمرانی و صنعتی است.

عبداللهی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بعد از جنگ تحمیلی وارد عرصه سازندگی کشور شد و همچون دوران پر افتخار دفاع مقدس در این عرصه نیز درخشید و موفقیت‌های متعددی را در مسیر آبادانی کشور حاصل کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: این قرارگاه با نگاهی بالاتر از نگاه صرفاً پیمانکاری و مأموریتی و با نگاه رسالت‌محور وارد عرصه سازندگی کشور شده و امروز با تکیه بر سرمایه عظیم نیروی انسانی توانسته است در نقاط مختلف کشور کارگاه‌های سازندگی دایر کند.

وی با بیان این که آبادانی‏، سازندگی کشور، تولید کار و خلاقیت تنها با تکیه بر سرمایه عظیم نیروی انسانی و مدیریت صحیح آن حاصل می‌شود، تأکید کرد: اگر کل کشور به امکانات و تجهیزات تبدیل شود، اما نیروی انسانی مناسب و مدیریت صحیح منابع انسانی در آن وجود نداشته باشد هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

عبداللهی ضمن تشریح اهمیت نیروی انسانی و مدیریت آگاهانه آن، خطاب به مسئولان و مدیران منابع انسانی مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: اگر خواهان سازمانی پویا و رو به تعالی باشیم لازم است به نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین عامل پیشرفت توجه داشته باشیم و این مسأله باید هرچه بیشتر در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیاء(ص) مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.