سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نمایشگاه 50 سال 15 خرداد ؛

حضور فرزند شهید طیب حاج رضایی در موزه قصر

فرزند شهید طیب حاج رضایی از مبارزان واقعه 15 خرداد 42 از وجود حجم بالای مطالب، اسناد و مدارك در مورد شهید طیب حاج رضایی در كتابخانه انقلاب اسلامی و پایگاه اطلاع رسانی 15 خرداد 42 ابراز خرسندی كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازپايگاه خبري حوزه هنري؛ احمدرضا سامانی دبیر پایگاه اطلاع رسانی 15 خرداد 42  با بیان این كه در حاشیه مراسم تجلیل از جوانمردان 15 خرداد بیژن حاج رضایی فرزند شهیدطیب حاج رضایی از غرفه كتابخانه انقلاب اسلامی و پایگاه اطلاع رسانی 15 خرداد دیدار كرد، گفت: ایشان ضمن استقبال از فعالیت های انجام شده در زمینه 15 خرداد 42 از وجود حجم بالای مطالب، اسناد و مدارك در مورد شهید طیب حاج رضایی در كتابخانه انقلاب اسلامی و پایگاه اطلاع رسانی 15 خرداد 42 ابراز خرسندی كرد.
وی ادامه داد: استقبال در روزهای آغازین نمایشگاه 50 سال 15 خرداد خوب بوده است و امیدواریم با نزدیك شدن به سالروز واقعه 15 خرداد شاهد حضور بیشتر مخاطبان در این نمایشگاه باشیم.
وی با اشاره به این كه نمایشگاه 50 سا 15 خرداد 42 تا 27 خرداد ماه در باغ موزه زندان قصر ادامه دارد، گفت: از امروز شنبه 11 خرداد نیز تئاتر خیابانی در محوطه باغ موزه قصر به نمایش در می آید./ص
برچسب ها: نمایشگاه ، اسناد ، مدارک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.