سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور در تیم‌های ملی موید سالی موفق برای کشتی قم است

رئیس هیئت کشتی استان قم حضور کشتی‌گیران قمی در تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی را نویدبخش سالی موفق برای کشتی قم دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن حلوایی به پایان رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: لیگ برتر با عنوان چهارمی تیم صبای قم به پایان رسید اما تجربیات گرانبهایی برای کشتی قم به دنبال داشت که قطعاً در آینده به پیشرفت بیش از پیش ما خواهد انجامید.

وی در ادامه موفقیت در کسب مدال از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را آغازی برای موفقیت‌های بیشتر کشتی قم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دانست و افزود: کسب مدال نقره آسیا توسط‌ هادی علیزاده پورنیا در رقابت‌های آُیایی فرصت مناسبی بود تا توانمندی‌های کشتی قم بیشتر از گذشته معرفی شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد:‌ کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی آسیا یک افتخار ارزشمند برای جامعه ورزش قم و به خصوص اهالی رشته کشتی است و امیدوارم بتوانیم این مقام شایسته را سرلوحه کار هیئت برای حرکت سریع‌تر در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

وی ادامه داد: کشتی قم هم در رشته فرنگی و هم در بخش آزاد دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که قطعا در آینده‌ای نزدیک در کنار موفقیتی که در رشته فرنگی حاصل شد در رشته آزاد نیز شاهد توفیقات کشتی‌گیران خوب و توانای قمی خواهیم بود.

رئیس هیئت کشتی استان قم یاد آور شد: چهار کشتی‌گیر در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و یک کشتی گیر در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان داریم، ضمن اینکه دو کشتی گیر قمی نیز در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان حضور دارند و امید زیادی به موفقیت آنها در کسب جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد جهان در سال 2013 را داریم./س

برچسب ها: قم ، تیم ملی ، سالی ، موفق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.