سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

حضور پرشور مردم در صحنه، بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی است

رئیس هیات عالی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری گفت: باور و اعتماد مردم و حضور بانشاط آنان در صحنه، نظام جمهوری اسلامی را بیمه می کند.

امیرعباس سلطانی، در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با اشاره به اینکه بیطرفی، حرکت در مسیر قانون و امانتداری وظیفه اصلی مجریان انتخابات است، افزود: تشویق مردم به حضور گسترده و با بصیرت برای انتخاب فرد اصلح به منظور خلق حماسه سیاسی در کشور و یأس دشمنان اسلام و انقلاب از دیگر وظایف مجریان انتخابات است.
وی، با اشاره به  اینکه استکبار و دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای مایوس کردن ملت ایران، بمباران تبلیغاتی می کنند اظهار داشت: باید همانند انتخابات های برگزار شده پیشین، بین عوامل اجرایی و نظارتی هماهنگی، تعامل و همفکری وجود داشته باشد
سلطانی تصریح کرد: این دوره از انتخابات به عنوان تابلوی نظام جمهوری اسلامی در دنیا مطرح است و در سطح بین الملل نیز همه برای شکست کشور برنامه ریزی کرده اند.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نباید بر دیگری تاثیر منفی بگذارد.
سخنگوی هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری نیز، در این نشست از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسان بر این انتخابات خواست، قانون را فصل الخطاب فعالیت های خود قرار دهند.
سید سعید زمانیان دهکردی، عوامل اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری را به دوری از تنش و اختلاف توصیه کرد و اظهار داشت: تعامل مطلوب اعضای هیات های اجرایی و نظارت، نوید بخش برگزاری انتخاباتی پرشور است.
وی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) عوامل اجرایی انتخابات، همه امانتدار مردم هستند و نباید با اظهار نظر خود باعث جهت گیری مردم در روز انتخابات به فردی خاص شوند.
زمانیان، با اشاره به اینکه اصل انتخابات حفظ نظام است یاداور شد: همه عوامل اجرایی در انتخابات باید، همت و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم متمرکز کنند./س
برچسب ها: حضور ، مردم ، صحنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.