سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

پست لجستیک در شش استان کشور ارائه می شود

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: پست لجستیک به عنوان یکی از خدمات پستی این شرکت در شش استان کشور به مردم ارائه می شود.

محمد حسن کرباسیان، در سفر به شهرکرد گفت: این طرح هم اکنون در حوزه توزیع دارو، توزیع قطعات خودرو و پخش کتاب به مشتریان ارائه می شود و دراستان چهارمحال و بختیاری نیز این خدمت در حوزه توزیع روزنامه اجرا می شود.
وی، با اشاره به اینکه شعار امسال این شرکت، کیفیت پایدار، افزایش بهره وری و رضایت مشتریان است افزود: در این زمینه کمیته های بهبود کیفیت خدمات در استان ها و شهرستان های کشور تشکیل شده است.
کرباسیان اظهار داشت: در موضوع افزایش کیفیت خدمات، این مهم در ارسال مرسولات پستی از زمان قبول مرسوله تا توزیع افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، میانگین سیر مرسولات پستی پیشتاز و ویژه در کشور را 83 درصد عنوان کرد و گفت: شرکت پست تا دو ماه آینده، گواهینامه ISO9001-22008 را دریافت می کند.
وی تاکید کرد: برای دریافت این گواهینامه، با توجه به ارزیابی ها باید مشکلات سازمانی حل شود و روند ارائه خدمات نیز بهبود یابد.
کرباسیان افزود: این شرکت، سال گذشته 842 میلیون مرسوله را در کشور جابجا کرد که این میزان رد مقایسه با سال قبل آن، پنج درصد افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری در اردیبهشت ماه سال جاری، رتبه ششم کشور در موضوع بهبود کیفیت اراسال و توزیع مرسولات پستی را کسب کرد.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به منظور بررسی روند ارائه خدمات پستی به مشتریان این شرکت به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد./س
برچسب ها: پست ، لجستیک ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.