سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستم معاملات شفاف بازار پایه فرابورس راه اندازي مي شود

مدیر پذیرش فرابورس از راه اندازی سیستم جدیدی برای معاملات بازار پایه فرابورس خبر داد و گفت: با این روش خریدار و فروشنده یکدیگر را یافته و تنها بر سر قیمت به توافق خواهند رسید و در این صورت محدودیت های کنونی در معاملات بازار پایه برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سید مهدی علم الهدی مدیر پذیرش فرابورس از پذیرش 11 شرکت جدید طی هفته گذشته در بازار پایه  فرابورس خبرداد و گفت: در طول هفته گذشته 11 شرکت در بازار پایه پذیرش و درج شدند، که در این میان سه شرکت مالی و اعتباری کوثر، مشانیر و سرمایه گذاری کوه نور برای اولین بار در بازار سرمایه ثبت و مابقی شرکت های اخراجی بورس اوراق بهادار که به بازار پایه فرابورس منتقل شده اند.
 
علم الهدی افزود: طبق نظر سازمان بورس اوراق بهادار شرکت های ساختمان اصفهان، سولیران، تولید سموم علف‌کش، مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، گاز لوله، ایرانیت، آذریت و نئوپان 22 بهمن به بازار پایه منتقل و معاملات توافقی آنها از این هفته آغاز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: سیستم جدیدی برای معاملات بازار پایه در حال شکل گیری که با موافقت سازمان بورس مباحث فنی آن توسط شرکت مدیریت فناوری در حال پیگیری است.
 
مدیر پذیرش فرابورس تصريح کرد: در این سیستم جدید، امکان انجام توافق روی معاملات براي کارگزاران وجود داردکه براساس آن با مشاهده در خواست های معاملات یکدیگر اقدام به ورود قیمت درخواستی مورد نظرشان مي کنند.
 
وی ادامه داد: در واقع با این روش خریدار و فروشنده یکدیگر را یافته و تنها بر سر قیمت به توافق خواهند رسید و در این صورت محدودیت های کنونی در معاملات بازار پایه برطرف می شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.