سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

طرح سیستم تله‌مترینگ اردبیل افتتاح شد

با حضور معاون اول رئیس جمهور و معاون وزیر نیرو طرح سیستم کنترل تله‌مترینگ تاسیسات آب شرب اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ در مراسمی که امروز و در محل اجرای طرح برگزار شد، مدیرعامل شرکت امور آب استان اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح کنترل آب شرب اردبیل از ابتدای سال 90 آغاز شده و با هزینه 8 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

داود نجفیان اهداف اجرای این طرح را بالا بردن ضریب اطمینان و امنیت تامین آب شرب سالم و کنترل کیفی و کمی آب اردبیل اعلام کرد و یادآور شد: تامین آب شرب اردبیل، سرعین تحت کنترل این سیستم بوده و به صورت متمرکز حفاظت فیزیکی از تمام تاسیسات به وسیله دوربین‌های مدار بسته انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کنترل دبی و فشار آب، توجه به کیفیت، میزان کلر و کدورت آب از طریق این سیستم مانیتورینگ و به صورت متمرکز تحت کنترل قرار گرفته و در تامین آب شرب سعی می‌شود از این ظرفیت استثنایی استفاده شود.

مدیرعامل شرکت امور آب استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از این سیستم و در قالب اتاق مرکزی به زودی تمام تاسیسات آبرسانی شهرها به این سیستم متصل شده و ما برای اولین بار در کشور با وسعت و کارایی بالا قادر خواهیم بود آب تامینی شهروندان را مورد رصد قرار دهیم.

نجفیان از نصب دوربین‌های مدار بسته در 72 منطقه تصفیه‌خانه آب شرب اردبیل خبر داد و عنوان کرد: این سیستم قابلیت آن را دارد که یک ماه تمام اطلاعات را ذخیره‌سازی کند.

وی کنترل کمی و کیفی آب مخازن، پیکربندی تصفیه‌خانه اردبیل و سنجش کلر و کدورت آب را از دیگر برجستگی‌های این سیستم توصیف کرد و افزود: ما قادر خواهیم بود 723 لیتر در ثانیه شبکه ورودی اردبیل را تحت کنترل در‌آوریم و با سنجش کدورت و کلر آب بتوانیم آنها را در حد استاندارد نگه داریم.

مدیرعامل شرکت امور آب استان اردبیل در ادامه بیان داشت: این سیستم قابلیت کنترل وضعیت آب شرب استحصالی از چاه‌ها را دارد و در هنگام بروز سوانح و حوادث نیز می‌تواند هشدارهای لازم را بدهد/س 

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، سیستم ، تله ، مترینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.