سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دانشنامه امام خمينی در فضای مجازی حوزه نت

بمناسبت فرا رسیدن 14 خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، دانشنامه امام خمینی(ره) در شبکه جهانی حوزه نت به روز رسانی شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مسئول ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی امروز در جمع خبرنگاران گفت : ، هدف از نشر این دانشنامه ترویج فرامین، منّویات، توصیه ها و به طور جامع نشر سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) در فضای مجازی است.

اکبر پوست چیان، افزود: این دانشنامه با یک هزار و 492 مطلب در 22 موضوع اصلی برگرفته از گزیده کتب و مقالات، پرسش و پاسخ، چکیده پایان نامه های دانشگاهی و حوزوی، بریده جراید و مجلات است.

وی«امام، زندگينامه و خانواده»، «ويژگي های فردی و رفتاری»، «مقام علمی»، « امام؛ حكومت اسلامی و انقلاب اسلامی»، «امام؛ ولايت فقيه و مرجعيت»، «امام و سياست»، «امام خمينی (ره) و آيت الله خامنه‌ای» ، «انديشه‌ها و ديدگاه‌های امام»، «امام و مردم» و «امام و زنان» از موضوعات این دانشنامه برشمرد و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این دانشنامه مطالب دیگری از جمله «امام؛ هنر و فرهنگ»، «امام؛ وحدت ملی و انسجام اسلامی»، «وصيت نامه امام»، «امام از منظر ديگران» و«كتاب، پايان نامه و كتابشناسی امام(ره)» را مورد مطالعه قرار دهند.

علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر از مطالب ارزشمند این دانشنامه علمی به نشانی اینترنتی http://www.hawzah.net مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، دانشنامه ، امام خمینی ، حوزه ، نت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.