سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"دروازه بهشت‌" تغییر می‌کند/ پایان تصویر‌برداری 15 تیر

سریال "دروازه بهشت‌" ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود و نام آن تا سه روز دیگر تغییر می‌کند.

"مسعود رداعی‌" تهیه‌کننده "سریال دروازه بهشت‌" به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه تلویزیونی "دروازه بهشت‌" به کارگردانی "مهدی‌صباغ‌زاده" در 26 قسمت ویژه ماه مبارک رمضان برای شبکه پنج که هم‌اکنون 16 قسمت آن آماده است.
وی افزود: بازیگرانی همچون "اکبر‌عبدی"، "مجید مظفری‌"، "شهره لرستانی‌"، "لاله اسکندری‌"، "مریم امیر‌جلالی"، "افشین هاشمی‌"، زهیر‌ یاری‌"، " رامتین خداپناهی‌" این سریال ایفای نقش می‌کنند.
"رداعی‌" تصریح کرد: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی از 20 اسفند سال 91 آغاز و تا 15 تیر سریال آماده تحویل به شبکه پنج می‌شود.
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "دروازه بهشت‌" بیان کرد: یک موضوع اجتماعی بوده و در مورد ازدواج با دستمایه طنز و کمدی است.
وی اظهار داشت: "دروازه بهشت" داستان جوانی را روایت می‌کند که به خواستگاری دختری می‌رود که پزشکی می‌خواند و خانواده‌اش هم دکتر است خانواده این دختر تصور می‌کند پسر نیز پزشک بوده در صورتیکه در واحد اداری دانشکده کار می‌کند.
"رداعی‌" افزود: لوکیشن‌های اصلی این سریال در منطقه حصار کرج فیلمبرداری شده همچنین قسمتهایی نیز در شمال کشور و تهران گرفته شده است.
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "دروازه بهشت‌" بیان کرد: فیلمنامه‌ این سریال توسط "عباس نعمتی‌" نوشته شده و به این دلیل که بلا دستمایه کمدی بوده که مردم در ماه رمضان به طنز علاقه‌مند هستند.
وی تصریح کرد: اسم جدید سریال به شبکه تهران و معاونت سیما داده شده تا چند روز دیگر اسم نهایی ان اعلام می‌شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.