سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

قهرمانی فولاد ماهان سپاهان در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی

اشک شوق محمد بنا، اسطوره کشتی فرنگی ایران در هنگام مراسم تجلیل، لبخند پرمفهوم پدر بزرگوار مرحوم محسن پودنکی و استقبال پرشور هواداران فولاد ماهان سپاهان از این عزیزان، نقطه عطف مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی ایران در اصفهان بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنا بر اعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان؛ مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم پودنکی، دیروز، به میزبانی باشگاه فولاد ماهان سپاهان، به صورت متمرکز در دو نوبت صبح و عصر در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد.

ماهانی ها در دو دیدار ابتدایی خویش در دیروز تیم های هیات کشتی فارس و پرسپولیس تهران را به ترتیب با نتیجه 7 بر صفر و 6 بر 1 شکست دادند. در بعدازظهر نیز، فولاد ماهان سپاهان موفق شد تیم هیات کشتی خوزستان را با نتیجه 6 بر 1 مغلوب نماید. نتیجه دیدار این تیم در برابر صبای قم نیز به علت حاضر نشدن این تیم با نتیجه 7 بر صفر به سود ماهانی ها اعلام شد تا در پایان، فرنگی کاران فولاد ماهان سپاهان با کسب 16 امتیاز و با اقتدار تمام، در اولین سال حضور خویش، عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور را از آن خود نمایند. تیم های هیات کشتی خوزستان و پرسپولیس تهران نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

فرنگی کاران ماهان در بخش برترین های این دوره از رقابت ها بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. افشین بیابانگرد و شیرزاد بهشتی طلا از فولاد ماهان به ترتیب عناوین کشتی گیر اخلاق و فنی ترین فرنگی کار این مسابقات را از آن خود نمودند. بهروز حضرتی از پرسپولیس به عنوان مربی برتر و جواد کریمی نیز به عنوان داور برتر این مسابقات انتخاب شدند. دالایی از هیات کشتی خوزستان هم عنوان برترین سرپرست این مسابقات را از آن خود کرد.

نقطه عطف مراسم اختتامیه، تجلیل ویژه باشگاه فولاد ماهان سپاهان از محمد بنا، معمار و اسطوره کشتی فرنگی ایران بود. اشک شوق محمد بنا، همه حاضران در سالن مخابرات اصفهان را تحت تاثیر قرار داد تا آن جا که تماشاگران حاضر در سالن با فریادهای بی امان خویش وی را مورد تکریم ویژه قرار دادند.محمد بنا نیز با حضور در بین صاحبان واقعی ورزش کشور به خواسته های قلبی آنان پاسخ داد. باشگاه فولاد ماهان سپاهان با اهدای مبلغ 29 میلیون تومان به محمد بنا، شیلد و نماد باشگاه زحمات قابل ستایش نامبرده را مورد تجلیل قرار داد. پخش کلیپ ویژه محمد بنا در سالن مخابرات، او را همپای همه ی حاضران در سالن مورد تاثیر قرار داد.

در ادامه مراسم پدر و برادر مرحوم پودنکی با اجابت دعوت باشگاه ماهان و با حضور در سالن مخابرات مورد تکریم ویژه این باشگاه قرار گرفتند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.