سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحلیلی بر بازی دوم تیم های ملی والیبال ایران و بلغارستان

دیداری منطبق با خواسته های سرمربیان 2 تیم

بازی دوم تیم های ملی والیبال ایران و بلغارستان که برای نخستین بار با حضور تماشاگران و حضور پررنگ رسانه های بلغاری در سالن قدیمی و تازه بازسازی شده " خریستوبوتف " صوفیه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این دیدار منطبق با آنچه که سرمربیان دو تیم از بازی های تدارکاتی برابر هم انتظار داشتند از آب در آمد. بازی سوم دو تیم کاملا متفاوت با دیدارهای قبلی آنها بود. جدا از بازی نزدیک و پر تحرک که تحسین تماشاگران را موجب شد، دستآوردهای خوبی نیز برای پلاسی و ولاسکو در آستانه نخستین بازی های دو تیم در لیگ جهانی به همراه داشت تا جایی که در خاتمه بازی سرمربیان دو تیم چه برنده و چه بازنده لبخند رضایت بر لب داشته و هر کدام بطور جداگانه جدا از نتیجه حاصله از کیفیت بازی راضی و خشنود بودند.
 
بلغارهای زخم خورده از 2 بازی گذشته این بار با تمام وجود و در حضور ستارگان قدیمی خود چون کاستادینوف، لودو میر گایف کبیر، ایوان تاسف (بازیکنی که سابقه بازی در تیم های ایرانی مثل بیم بابل و ارتعاشات صنعتی را دارد) و چند ستاره دیگر پیشین تیم ملی این کشور که به سالن آمده بودند نمایشی متفاوت با دو بازی قبلی داشتند و با برطرف کردن مشکل دریافت اول در سایه پوشش مناسب این بار در سایه سرویس های موجی و هم پرشی مردان دریافت کننده تیم ایران در آزمونی سخت قبل از بازی با روسیه به چالش کشیده و آنها را متوجه مسئولیت خطیرشان کردند.
 
هر چند که برخلاف بازی قبلی 2 تیم این بار بلغارها بودند که با حربه سرویس و استفاده بهتر از توپ های برگشتی پیروز میدان شدند، اما تیم ایران هم به رغم شکست با روحیه جنگندگی بالا نشان داد که مثل قبل به راحتی گذشته زیر بار برتری هیچ حریفی نمی رود و بازیکنان یاد گرفته اند که باید تا آخرین لحظه از تلاش برای دستیابی به پیروزی و یا شکست با افتخار دست نکشند. در حالی که تا قبل از بازی سوم تا حدودی ولاسکو به ترکیب اصلی تیم برای رویارویی با روسیه نزدیک شده بود، با این بازی مطمئنا نظرش عوض شده و شاید در برخی از پست ها در افکارش تجدید نظر کند./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.