سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

امکانات برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خوزستان فراهم است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: امکانات، زیرساخت ها و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و حمایت از تولید در بخش های مختلف در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فراهم است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، ˈرضا طاهریˈ دراین باره گفت: یکی از اهداف و ماموریت های مهم و اساسی شرکت شهرک های صنعتی استان تامین زمین و آماده سازی امکانات زیربنایی و زیرساخت های لازم برای استقرار واحدهای صنعتی، تولیدی و تعاونی با کمترین هزینه بدون نیاز به اخذ مجوزهای لازم از سازمان های دیگر است .

وی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شده است، جهت تشویق سرمایه گذاران به انجام سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی، تمام تلاش خود را برای واگذاری زمین، تامین بستر و زیرساخت مناسب و ارزان به سرمایه گذاران و متولیان واقعی عرصه صنعت و تولید در مناطق کمتر توسعه یافته به کار می گیرد .

ˈطاهریˈ بیان داشت: با توجه به آمادگی شرکت شهرک های صنعتی، از سرمایه گذاران و صنعتگران بخش های مختلف جهت انجام سرمایه گذاری دعوت می شود در صورت تمایل در خصوص طرح ایده خویش به شرکت شهرک های صنعتی مراجعه کنند ./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.