سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهین خالدان: ناکامی جام حذفی را جبران کردم/ مسابقات در بهترین سطح برگزار شد

با پایان رقابت تنیسورها در مسابقات جایزه بزرگ تور تنیس آپت خادان موفق شد با عبور از سد حریفان خود عنوان قهرمانی بازی ها را از آن خود کند.

شاهین خالدان تنیسور تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با برگزاری رقابت های تور تنیس آپت در تهران بنده موفق شدم با رسیدن به مرحله فینال با عبور از سد انوشا شاهقلی قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کنم.

وی افزود: این رقابت ها در بالاترین سطح برگزار شد و در دیدار فینال نیز شاهد بازی تنگانگی بودیم چرا که انوشا شاهقلی حریف قدری بود اما خوشبختانه در نهایت موفق شدم از سد وی عبور کنم و به خواسته ام برسم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در مسابقات جام حذفی از آمادگی خوبی برخوردار نبودم نتوانستم به هدفم برسم اما در این رقابت ها با کسب عنوان قهرمانی ناکامی جام حذفی را جبران کنم و امیدوارم از این پس مسابقات مختلف نیز در این سطح برگزار شود .

خادان ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ملی کشورمان شهریور ماه سال جاری باید در مسابقات دیویس کاپ حضور پیدا کند به همین دلیل شرکت در مسابقات مختلف به کسب آمادگی ملی پوشان کمک می کند و امیداورم تا زمان اعزام شرایط برای حضور در رویدادهای مختلف و بین المللی فراهم شود./آق

برچسب ها: خالدان ، تنیس ، آپت ، دیویس کاپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غزل
۱۶:۰۱ ۰۹ تير ۱۳۹۳
شاهین خالدان یکی ازبهترین بازیکنان جام دیویس کاپ میباشد که ماهمگی دوسش داریم.