سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

مردم مقتدرانه پای ارزش های نظام اسلامی ایران ایستاده اند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فهیم و بصیر مقتدرانه پای ارزش های اسلامی و نظام اسلامی ایستاده اند و در انتخابات 24 خرداد دشمن را زمین گیر می کنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، آصفری در خطبه های پیش از نمازجمعه اراک افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی فرصتی استثنایی برای دوستداران نظام است که با حضور پرشور و معنادار خود در پای صندوق های رای پیام انقلاب را با صدای بلند فریاد کنند.
وی گفت : اگرچه دشمن سعی دارد از برخی مشکلات مانند تورم، گرانی و بیکاری برای ناامیدی مردم بهره ببرد، اما مردم همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند و با رای خود نشان می دهند که سازش و ستم با استکبار ندارند.
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود : حضور پرشور و با نشاط در انتخابات به دشمن نشان می دهد که ملت هوشیار ایران اهل قهر کردن و شرط گذاری نیستند.
آصفری اضافه کرد: انتخاب افراد شایسته برای تکیه زدن بر سکان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی وظیفه ای بزرگ است.
وی گفت : افرادی شایسته مسوولیت هستند که دغدغه آنان دغدغه رهبری و ولایت فقیه باشد.
مسوول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی اعلام کرد: شش هزار و 46 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی این استان ثبت نام کردند که صلاحیت پنج هزار و 470 نفر آنان احراز شده اند.
اصفری افزود : شوراهای اسلامی نهادی حساس و مهم در مدیریت شهری و روستایی است و مردم باید با دقت افرادی را روانه این جایگاه کنند که بدنبال سوء استفاده نباشند و برنامه کارامد در مدیریت شهری و روستایی داشته باشند./س

برچسب ها: ارزش ، نظام ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.