سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحيمي از تقاطع غير همسطح نمين در محور اردبيل – آستارا بهره‌برداري كرد

تقاطع غير همسطح نمين در محوراردبيل – آستارا با حضور معاون اول رئيس‌جمهور بطور رسمي افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، تقاطع غير همسطح نمين در محوراردبيل – آستارا با حضور محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور بطور رسمي افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت .

تقاطع غير همسطح نمين در محور آستارا – اردبيل به طول 6510 متر و با هزينه‌اي بالغ بر 68 ميليارد ريال احداث شده و ضمن برطرف نمودن يکي از نقاط حادثه‌خيز جاده‌اي در استان ، سرعت و امنيت تردد در اين محور را به نحو قابل توجه‌اي ارتقا داده و باعث کاهش هزينه‌هاي سفر و مصرف سوخت نيز خواهد شد .

رحيمي پس از افتتاح اين پروژه با بيان اينکه اردبيل سرچشمه زلال تاريخ معاصر و فراتر از آن تاريخ 400 ساله اخير کشورمان است، گفت : مردم ، دانشمندان ، بزرگان و علماي اردبيل همواره نقشي اساسي در عرصه دينمداري ايران داشتند و اميدواريم اين خدمات بخشي از عظمت و بزرگي آنان را ارج بنهد .

معاون اول رئيس جمهور با اشاره به اينکه احداث اين پروژه يکي از خواسته‌هاي قديمي مردم اين منطقه بوده است که از دولت‌هاي قبل باقي مانده بود، اظهار داشت : امروز با حضور بنده در حالي اين پروژه افتتاح مي‌شود که رئيس‌جمهور نيز بطور همزمان به استان چهار محال و بختياري سفر کرده تا خدمات ديگر را افتتاح و در اختيار مردم قرار دهد .
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.