سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناگر سابق تیم ملی: به جای تقدیر ما را تحقیر کردند/ با رفتن به این مراسم خودم را کوچک کردم!

سعيد آشتياني گفت: حضورم در مراسم تقدیر از ورزشکاران بزرگترین اشتباه بود و مسئولان به جای تقدیر تحقیر کردند.

سعید آشتیانی عضو سابق تیم ملی شنا کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز 5 پنجشنبه در مراسم تقدیر از ورزشکاران برتر تهران مسئولان هئیت تمام ارزش های ما را زیر سوال بردند و با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای بسیار تحقیر کننده از خجالتمان در آمدند.

وی افزود: هیچ شخصی از هیئت شنای استان تهران توقع برگزاری مراسم تقدیر نداشت و من نمی دانم هدف آنها از برگزاری این مراسم چه بود، آنها با این اقدام خود رفتاری زشت را از خود به نمایش گذاشتند و امیدوارم رفتار آنها بی منظور باشد که البته از ابتدا حضورم در این مراسم اشتباه بود و تنها خودم را کوچک کردم.

جزو برترین ها هم باشم از تیم ملی خط می خورم

وی تصریح کرد: پیش از این مسابلجبازیقات انتخابی تیم ملی برای گزینش برترین ها جهت حضور در رقابت های اینچوان کره جنوبی برگزار شد و با وجود اینکه از انتخاب نشدنم مطمئن بودم اما شرکت کردم و این اشتباه را بار دیگر در مراسم تجلیل انجام دادم.

آشتیانی ادامه داد: متاسفانه لجبازی گذشته فدراسیون با بنده همچنان به قوت خود باقی است و حتی اگر در بهترین شرایط هم قرار داشته باشم باز هم برای حضور در تبم ملی انتخاب نمی شوم و با این شرایط از این پس انگیزه و رغبتی برای انجام تمرینات آماده سازی ندارم.

برچسب ها: شنا ، تحقیر ، لجبازی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.