سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ایجاد 400 هزار متر مربع زیربنا از سوی خیرین در دانشگاه‌ها

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خیرین تاکنون 400 هزار متر مربع زیربنا در دانشگاه‌های کشور ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید جواد ساداتی‌نژاد در نخستین نشست مشترک ستاد خیرین دانشگاه قم با خیرین دانشگاه ساز استان قم، با اشاره به نقش تأثیرگذار خیرین در فضای علمی جامعه اظهار داشت: حضور خیرین در دانشگاه‌ها بالاتر از ساخت و ساز و فضای فیزیکی بود.

وی با بیان اینکه تاکنون 26 مجمع خیرین دانشگاه ساز در دانشگاه های کشور تشکیل شده است افزود: این بیست و هفتمین مجمع خیرین دانشگاه ساز است که در دانشگاه قم تشکیل می‌شود.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: خیرین تاکنون 400 هزار متر مربع زیربنا در دانشگاه‌های کشور ایجاد کردند و این روند رو به افزایش است.

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه برخی از خیرین عضو هیئت امنای دانشگاه‌ها در خارج از کشور هستند گفت: باید زمینه مناسبی فراهم کرد تا خیرین در داخل کشور فعالیت‌های خیرخواهانه خود را انجام دهند.

ساداتی نژاد با اشاره به تشکیل کمیته خیرین وزارت علوم از سال گذشته گفت: هیئت مؤسس مجمع خیرین دانشگاه ساز مشخص شده و اساس‌نامه آن نیز در آینده نزدیک به تصویب می‌رسد.

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به مصوبه اخیر وزارت علوم ابراز کرد: هر پروژه‌ای که توسط خیرین در دانشگاه‌های کشور کلید خورد، 50 درصد اولیه آن را خیرین به عنوان آورده صرف خواهند کرد و 50 درصد هم وزارت علوم تقبل خواهد کرد و دانشگاه به نام آن شخص نام‌گذاری خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، دانشگاه ، خیرین ، ساخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.