سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

دولت تمام اموالش را فروخت تا صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کند

معاون اول رئیس جمهور گفت:‌ دولت تمام اموالش را فروخت تا صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارارن اردبیل / محمدرضا رحیمی در بدو ورود به اردبیل در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از دو سال پیش برای جمع و جور کردن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در قالب مهر ماندگار برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دادیم تا پروژه‌ها هر چه سریع‌تر در استان‌های مختلف تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: همه پروژه‌هایی که بالای 70 درصد رشد داشتند در این دو سال تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است که امیدواریم چنین دستاوردی را در استان اردبیل نیز شاهد باشیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه هیچگونه محدودیت منابع و امکانات برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام وجود ندارد، یادآور شد: ما در تلاش هستیم تا دو ماه آینده بخش عظیمی از این پروژه‌ها را جمع‌بندی کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

رحیمی گفت:‌ دولت برای تامین منابع پروژه‌های بزرگ، اموال و دارایی‌های خود را فروخت، نقد کرد تا آنها را هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برساند تا مردم از ثمرات آنها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: در این سفر پای صحبت‌های مسئولان و استاندار اردبیل خواهیم نشست تا نواقص و برخی کاستی‌ها را ارزیابی کرده و برطرف کنیم/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.