سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور در انتخابات تجدید پیمان با انقلاب است

امام جمعه قم گفت : حضور گسترده مردم در انتخابات تجدید پیمان با امام و رهبری ،شهدا و انقلاب است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری  در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد: ایران با حضور در پای صندوقهای رای در 24 خرداد این مهم را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی افزود : باید با حضور در صحنه نشان دهیم که اساس انقلاب و پایبندی به آن و آرمان های امام و رهبری برای ما از همه چیز مهم تر است.

امام جمعه قم ازمردم خواست نامزد اصلحی را انتخاب کنند که توان مدیریت کلان، توکل بالا ،دارای برنامه و به مردم نزدیکتر و حل مشکلات مردم بویژه محرومان اولویت کاریش باشد .

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری با تاکید بر پرهیز نامزدها از اسراف / وعده های واهی / سیاه نمایی ، و استفاده از اطلاعات صحیح در طرح مسائل با مردم / افزود طوری رفتار کنید که مردم بین قول و عمل شما تفاوتی نبینند در غیر این صورت نمی توانند به شما اعتماد کنند.

خطیب جمعه قم با گرامیداشت 14و 15 خرداد سالروز ارتحال امام راحل(ره) و قیام خونین مردم ایران، بزرگترین خدمت امام را ارائه و پیاده کردن دکترین ولایت فقیه در جامعه اسلامی ارزیابی کرد.

امام جمعه قم، یکی از مشکلات جامعه را بی اعتمادی دانست و گفت: گسترش فضا و روح اعتماد که آموزه دینی است فضای جامعه را تغییر می دهد و افراد ساخته می شوند.

خطیب جمعه قم با اشاره به دهم خرداد روز جهانی بدون دخانیات هم گفت: سازمانها و برخی کشورهای اروپایی با این شعار جذاب بیشترین سرمایه گذاری را برای صادرات مواد دخانی و مخدر و آلوده کردن جوانان به جهان سوم می کنند.

وی توجه و سرمایه گذاری رسانه ها بویژه رسانه ملی / مسئولان / شخصیتهای مذهبی و خانواده ها را برای مقابله با این تهدید خواستار شد./س

برچسب ها: قم ، انتخابات ، بیعت ، انقلاب ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.