سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قابل توجه شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی؛

اعلام کلید اولیه سؤالات ۱۹ خرداد‌ ماه روی سایت مرکز سنجش پزشکی

کلید اولیه سؤالات در ۱۹ خرداد‌ماه روی سایت مرکز سنجش پزشکی قرار میگیرد و داوطلبان از ۱۹ تا ۲۵ خرداد برای ارسال درخواست بررسی سؤالات مهلت دارند.

دکتر حسن زاده، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران افزود:دیروز بعدازظهر رقابت داوطلبینآزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۲ به اتمام رسید . این آزمون در ۳۰ شهر و ۳۱ حوزه امتحانی برگزار شد که ۵ حوزه امتحانی جدید شامل شهرهای یاسوج، شهرکرد، سمنان، بوشهر و اراک در سال جدید به آن اضافه شده بود.

 وی گفت:کلید اولیه سؤالات در ۱۹ خرداد‌ماه اعلام می‌شود و داوطلبان از ۱۹ تا ۲۵ خرداد برای ارسال درخواست بررسی سؤالات مهلت دارند.

حسن زاده با تاکید بر این که همچنین مهلت ارسال اسامی واجدین شرایط استفاده از آئین‌نامه استعدادهای درخشان توسط دانشگاه محل تحصیل ۱۵ تا ۲۳ مرداد در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: کلید نهایی سؤالات آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۵ تیرماه منتشر می‌شود و اعلام نتایج نهایی آزمون ۶ شهریور است.

 وی خاطر نشان کرد:همچنین ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در روزهای ۱۳ و ۱۴شهریور‌ماه انجام می‌شود. همچنین اسامی افراد جایگزین در صورت تصویب ۸ مهر‌ماه اعلام می‌شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.