سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی: بودجه کم، کار ذوب آهن را خراب کرده است

هافبک تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص شرایط این فصل ذوب آهن در لیگ گفت: بودجه ی پایینی که برای ذوب آهن تخصیص داده شده منجر به افت این تیم شده است.

اسماعیل فرهادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: امسال شرایط سختی داشتیم و مشکلات مالی باعث رفتن بسیاری از مهره های خوب تیم ما شد و همین امر موجب سقوط ما به رده های پایین جدول شد و با 16 تیمی شدن لیگ نیز  باید در بازی پلی آف برای بقا در لیگ  برتر بجنگیم.

وی در خصوص کاهش تیم های لیگ برتر به 16 تیم گفت:  من بارها گفته ام اگر برنامه ریزی مدرن و درستی داشته باشیم با تعداد تیم های بیشتری نیز می توانیم لیگ را ادامه دهیم در تمام لیگ های معتبر اروپایی که تعداد تیم ها و بازی های بیشتری نیز دارند خیلی خوب بازی های خود را انجام می دهند و دلیلش هم پیشرفت فوتبال آنها و برنامه ریزی منسجم آنهاست.

 وی درخصوص دیدار پلی اف ذوب آهن در مقابل پاس همدان گفت: در این مدت تمرینات خوبی انجام دادیم و تلاش می کنیم این دو تا بازی رفت و برگشت برابر پاس نتیجه خوبی بگیریم و انشاء اله بعد هم در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص پیشنهادات خود برای فصل بعد گفت:من هنوز مقداری از قرار داد فصل قبل  خود را در یافت نکرده ام و برای تصمیم گیری در خصوص تیم بعد منتظر نتیجه بازی پلی آف هستم اما به طور قطع اولویت اولم ذوب آهن خواهد بود./آق

برچسب ها: هافبک ، تیم ، ذوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.