سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

شرکت نکردن در انتخابات ؛ خیانت است

امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان گفت : شرکت نکردن در انتخابات آتی ریاست جمهوری در واقع خواست دشمنان و خیانت به کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی افزود : در این شرایط حساس خودداری از رفتن به پای صندوق های رای سبب تضعیف ایران اسلامی و برانگیختن طمع دشمن برای دستیابی به اهداف پلیدشان خواهد شد.

وی اظهار کرد : وقتی دشمنان این مرز و بوم خدای ناکرده حضور مردم را در پای صندوق های رای کم رنگ ببینند جری تر خواهند شد و ضربه این کار نه فقط به نظام بلکه به کل آحاد مردم خواهد رسید.

امام جمعه اردبیل با اشاره به شرایط حساس منطقه تصریح کرد : همگان شاهد جنایات دشمنان در کشورهای منطقه و خاورمیانه هستیم و آنان قوی ترین پایگاههای نظامی را در کشورهای اطراف ایران مانند عراق ؛ افغانستان ؛ آذربایجان و ترکیه دایر نموده اند و همه این تحرکات به منظور ضربه زدن به ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی گفت : در چنین شرایط حساسی باید همچون گذشته آحاد مردم ایران با حفظ هوشیاری و با بصیرت کامل به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کنند و یکبار دیگر با شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی دشمنان را ناامید و توطئه هایشان را نقش بر آب کنند.

او ؛ گفت : سردمداران اروپا و آمریکا آشکارا گفته اند که ما برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران مترصد ایجاد حرکتهای واگرایانه در درون ایران هستیم و نخست وزیر اسپانیا اخیرا اعلام کرده است که ما خواستار افزایش فشارها علیه ایران به منظور ضربه زدن به این کشور هستیم حتی اگر این موضوع به بهای در فشار قرار گرفتن کشور خودمان تمام شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی نیز محسوب می شود افزود : تمام مراجع عظام خواستار حضور مردم در پای صندوقهای رای هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی ادامه داد : از طرفی خداوند متعال در قرآن مجید فرموده هست از هر عمل بندگانم که کافران را به ستوه آورد خشنود می شوم و پاداش مناسبی برایشان در نظر می گرفته می شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری بیان کرد : شرکت در انتخابات نشانه زنده بودن ملت هست و فردی که اجازه دهد دیگران برای او و کشورش تصمیم بگیرند در واقع یک فرده مرده به حساب می آید.

خطیب نماز جمعه اردبیل گفت : همه کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان صلاحیتشان تایید شده است افراد محترم هستند و ملت شریف باید با بصیرت و آگاهی خودشان اصلح ترین آنان را انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی تصریح کرد : ملت ایران در 34 سال گذشته بینش سیاسی و بصیرت خوبی پیدا کرده اند و مسایل را خیلی بهتر از هم تشخیص می دهند و بطور مسلم به کاندیداهایی که سیاه نمایی و ملت را ناامید و در مقابل دشمنان را جری تر می کنند رای نخواهند داد.

او گفت : نباید حرفی بزنیم و یا حرکتی نماییم که دشمنان غدار ما را امیدوار نماید و نباید به بدخواهان این مرز و بوم چراغ سبز نشان بدهیم.

امام جمعه اردبیل یادآوری کرد : آمریکا و اروپا دو چیز از ما می خواهند که اولی به رسمیت شناختن رژیم اسراییل و دومی کنار گذاشتن فن آوری های جدید از سوی ایران است که در واقع این دو خواسته با اصول و آرمانهای انقلاب ما منافات دارد و نباید بعضی افراد در درون کشور مسایلی را مطرح نمایند که در واقع عمل به آنها بدون تحقق این دو خواسته نامشروع دشمنان ایران امکان پذیر نیست/س

.
برچسب ها: اردبیل ، شرکت ، نکردن ، در ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.