سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

سنندج/ظرفیت ها و پتانسیل های لازم برای توسعه شمال عراق در کردستان موجود است

مسوولین دستگاه های اجرایی و خدماتی استان کردستان در دیدار با هیات عراقی اعلام کردند استان کردستان به عنوان همسایه اقلیم کردستان عراق، دارای ظرفیت ها و پتانسیل های لازم برای توسعه همه جانبه شمال عراق است.

 به گزارش  خبر نگار باشگاه خبر نگاران  سنندج، مسوولین دستگاه های اجرایی، فنی و خدماتی استان کردستان در دیدار با هیات اقتصادی اقلیم کردستان عراق پتانسیل ها، ظرفیت ها و استعداد های موجود در استان کردستان را از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی متخصص برای توسعه و آبادانی شمال عراق معرفی کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در این نشست دو ساعته با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح مسکن مهر برای خانه دار کردن اقشار ضعیف جامعه، آمادگی خود را برای اجرای این طرح در عراق اعلام کرد.

وی با اشاره به وجود سازمان نظام مهندسی استان با عضویت بیش از سه هزار و 700 مهندس با تحصیلات بالا در رشته های عمران، شهر سازی، تاسیسات، برق و معماری گفت: امکان فعالیت این افراد برای نظارت بر پروژه های اقلیم کردستان عراق مهیا است

وی برگزاری نمایشگاه های تخصصی رشته های مهندسی و فنی برای شناخت بیشتر مسوولین اقلیم کردستان عراق از توانمندی های جمهوری اسلامی را بسیار ضروری خواند و خواستار همکاری بیشتر عراقی های برای برپایی نمایشگاه های تخصصی جمهوری اسلامی در شمال عراق شد./س

برچسب ها: نیرو ، خدمات ، پتانسیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.