سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حضور در پای صندوق‌های رای مهم‌ترین وظیفه مردم است

امام جمعه بوکان گفت: حضور پررنگ و همه جانبه در پای صندوق‌های رای مهم‌ترین وظیفه مردم مسلمان ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، ماموستا عبد‌الرحمان خلیفه‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بوکان، اظهار داشت: اگر یکی از مسلمانان ناراحت شود ناراحتی او به همه می‌رسد و اگر یکی از مسلمانان شاد باشد شادی او شادی دیگران را تضمین می‌کند.

وی افزود: ما باید وظیفه‌مان را در مقابل همدیگر بشناسیم و همان طوری که دشمنان علیه ما متحد شده‌اند ما نیز باید با هم متحد شویم و نگذاریم دشمنان بر ما پیروز شوند.

خلیفه‌زاده با اشاره به اینکه خداوند از عمل زشت کفار غافل نیست، ابراز داشت: مجازات آنها در این دنیا و یا آخرت انجام می‌شود.

وی به اهمیت اتحاد اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به اتحاد نیاز داریم و نیاز به گوش دادن به حرف بزرگان و عمل به فرمایش بزرگان از جمله مقام معظم رهبری داریم.

امام جمعه بوکان یکی از وظایف مهم ایرانیان را در روز 24 خرداد حضور پررنگ و همه‌جانبه در پای صندوق‌های رای اعلام کرد و اذعان داشت: اگر ما رئیس جمهور نداشته باشیم زندگی ما فلج شده و دشمنان بر ما مسلط می‌شوند.

وی افزود: باید کاری کنیم برای تعیین رئیس‌جمهور از بین این هشت نفر کاندیدا به فرد اصلح‌تر، متدین‌تر و متقی‌تر رای دهیم تا فردا نیازمند کفار نشویم.

خلیفه‌زاده تصریح کرد: باید به کسی رای دهیم که برای مردم خدمتگزار و امین باشد، چون امانت مردم به آنها سپرده می‌شود و نباید این افراد به مردم خیانت کنند و باید از اشخاص معروف و خوش نام و نشان باشند.

وی اضافه کرد: در این 30 سال نیک و بد و متقی و غیرمتقی معلوم شده و همه را می‌شناسیم.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه باید همچون گذشته و حتی بیشتر از گذشته گوش به فرمایشات بزرگان دهیم، ابراز داشت: زیرا این بزرگان برای ما دلسوز هستند و نباید به کفار گوش دهیم زیرا کفار ضرر ملت ایران را می‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه امروزه رسانه‌ها همه انسان‌ها را به هم نزدیک کرده‌اند و در عرض یک دقیقه اخبار از آن سوی جهان به همه می‌رسد، افزود: ما نباید براساس گفته‌های دشمنان عمل کنیم چرا که آن‌ها به دنبال سعادت ما نیستند بلکه به دنبال دشمنی با ما هستند./س

برچسب ها: مردم ، بوکان ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.