سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

کاندیداهای انتخاباتی رقابت سالم با یکدیگر داشته باشند

خطیب جمعه گچساران بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی باید به رقابت سالم با یکدیگر پرداخته و نسبت به تخریب همدیگر خودداری کنند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید ˈامین الله حجازیˈ در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: کاندیداها باید در انتخابات 24 خرداد امسال تمام جوانب امر را در نظر گرفته و از تهمت زدن، تبلیغات منفی و تخریب یکدیگر بپرهیزند.
وی بیان کرد: از آنجا که انتخابات نماد سنجش میزان علاقه و وفاداری مردم نسبت به آرمان های نظام و انقلاب است حضور حداکثری مردم در آن نقشی تعیین کننده و پیام هایی ارزشمند به همراه دارد.
حجازی اظهار کرد: هر کاندیدایی که در انتخابات پیش رو از سوی مردم انتخاب شود باید آگاه، شجاع و دلسوز بوده و در مقابل تهدیدهای دشمنان هراسی نداشته باشد تا بتواند به نحو احسن به وظایف خود عمل کند.
وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات می تواند تضمین کننده امنیت ملی باشد، عنوان کرد: دشمنان سعی دارند با اهداف شوم خود ملت ایران را از انقلاب دلسرد کنند ولی مردم با حضور حداکثری این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.
حجازی ابراز داشت: مسوولان اجرایی با تلاش مضاعف تمام امکانات، تسهیلات و تدابیر لازم را برای حضور گسترده مردم در انتخابات سالم فراهم کنند تا دشمنان فرصت طراحی و توطئه چینی علیه نظام و انقلاب نداشته باشند.
وی افزود: مردم با حضور پرشور و با عظمت خود در انتخابات 24 خرداد امسال روح امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری را شاد خواهند کرد./س
برچسب ها: کاندید ، انتخاباتی ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.