سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جلوگیری از کلی‌گویی و پراکنده‌گویی نامزدها از ویژگی‌های مناظره بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلوگیری از کلی‌گویی و پراکنده‌گویی نامزدها و ایجاد شرایط مقایسه برای مردم همچنین نشان دادن قدرت تحلیل نامزدها از ویژگی‌های مناظره امشب بود.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره مناظره امروز کاندیداهای ریاست جمهوی گفت: مناظره امشب چند ویژگی مثبت داشت و موضوعات در آن کاملا تعریف شده مطرح می‌شد که این امر موجب شد تا نامزدها از کلی‌گویی و پراکنده‌گویی پرهیز کنند.

وی افزود: مناظره امروز امکان مقایسه را برای بیننده فراهم می‌کرد و مردم می‌توانستند بررسی کنند که کدام نامزد چارچوب را رعایت کرده و برنامه‌هایش کارشناسی شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بخش دوم مناظره‌ها اظهارداشت: درک افراد از پدیده‌ها بسیار مهم است و بخش دوم مناظره امرز افراد را در موقعیتی قرار داد تا درکشان را نشان دهند و مردم ببینند نامزدها چقدر پدیده‌گرا هستند. چرا که دولتمردان در حوزه‌های مدیریتی کشور با پدیده‌های مختلفی روبرو می‌شوند و درک درست از پدیده است که می‌تواند سبب حل مشکل شود.

وی ادامه داد: امکان نمایش قدرت تحلیل نامزدها نیز از دیگر ویژگی‌های مناظره بود.

نقوی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مناظره امشب روش بسیار خوبی بود تا مردم بتوانند دیدگاه‌های نامزدها را درباره مسایل مختلف شنیده و آنها را بررسی کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.