سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

انتخابات نماد حاکمیت مردم در کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: انتخابات مهم ترین نماد حاکمیت مردم در یک کشور است و این نماد با حضور مردم در پای صندوق های رای عینیت می یابد.

ˈمحسن بخشیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن درباره انتخابات 24 خردادماه و اهمیت این حماسه سیاسی در ایران اسلامی اظهار کرد: پیروزی ملت ما در این انتخابات با حضور گسترده مردم، ضربه نهایی را به پیکره استکبار خواهد زد و پس از آن مشخص می شود که این امر چه پیامدهای مثبتی برای نظام خواهد داشت.

وی ادامه داد: این بار نیز ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی در تحقق منویات رهبری در ارتباط با شعار سال یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای و با انتخاب نامزد اصلح حماسه ای بیاد ماندنی خلق خواهند کرد.

رییس شورای اسلامی شهر دماوند خاطرنشان کرد: انتخابات در کشورهای دیگر دنیا نشانه میزان مقبولیت آنان از یک حزب و یا گروه است، اما انتخابات در ایران اسلامی نشانه مقبولیت ملت از آرمان ها و اصول انقلاب است که در هر دوره با شور و شعور خاصی برگزار می شود.

این مقام مسوول گفت: انتخابات برای هر کشور و نظام یک فرصت است تا ملت برای چند سالی در یک حضور چشمگیر سرنوشت سیاسی، فرهنگی، بین المللی و اقتصادی کشور خویش را رقم بزنند و این فرصت به نحو مطلوب محقق نخواهد شد مگر آنکه با انتخاب فردی اصلح همراه باشد.

بخشی با بیان اینکه انتخابات به عنوان عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین مجاری تحقق حاکمیت مردم است، گفت: شرکت در انتخابات عام ترین، سهل ترین و کم هزینه ترین نوع مشارکت سیاسی است و یکی از معیارهای مناسب برای کشف میزان مشارکت سیاسی مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی برای دستیابی به قله های آرمان گرایانه راه سختی را در پیش داریم و نامحرمان و دشمنان نظام در این مسیر کمین کرده تا به کاروان انقلاب آسیب زنند و یا در آن نفوذ کنند؛ لذا باید هوشیار بود و در چنین مقطع حساسی با روشنگری بیشتری حضور داشت.

رییس شورای اسلامی شهر دماوند خطاب به نامزدهای انتخاباتی به ویژه انتخابات شهر و روستا خواست تا برای رسیدن به جایگاه مطلوب و در خور شان مردم از تجارب گذشتگان استفاده کنند و اخلاق انتخاباتی و تبلیغاتی را در دستور کار خویش قرار دهند.

بخشی خاطرنشان کرد: اگر نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خویش به دنبال اخلاق انسانی و اسلامی هستند، از خودشان دفاع و از تخریب دیگران پرهیز کنند و نیز بدانند که اسراف در تبلیغات، خلاف اخلاق انسانی و دین مداری است و مردم نیز به این مهم آگاه هستند./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.