سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ; 
"نجمه بزرگمهر" خبرنگار روزنامه آمريکايي "فايننشال تايمز" در مقاله ای با اشاره به نقش مهم ايران در منطقه به حضور کلیدی کشورمان در نشست های جهانی برای رفع بحران سوريه با برگزاري نشست "دوستان سوريه" در تهران و کنفرانس قريب الوقوع "ژنو 2" اشاره مي کند.
"قصيم معيني" در مقاله اي تخت عنوان "جهان به تغييرات در ايران در اثر انتخابات رياست جمهوري نگاه مي کند" با اشاره به اهميت انتخابات رياست جمهوري کشورمان به توجه دقيق جهانيان به انتخابات کشورمان اشاره دارد.
رئیس جمهور ونزوئلا روز جمعه همتای کلمبیایی خود را در پی دیدار با رهبر مخالفان ونزوئلا، به خیانت متهم کرد.
منابع ارتش ترکیه مدعی شدند نظامیان این کشور درحالی‌که مشغول گشت‌زنی در منطقه مرزی مشترک با سوریه بود هدف تیراندازی قرار گرفتند و در واکنش اقدام به تیراندازی مجدد کرد.
دردسرهای شهردار تورنتوی کانادا که به مصرف حشیش متهم است، پایان ندارد.
منابع موثق روز جمعه اعلام کردند بر اثر درگیری بین پلیس ضد شورش ترکیه و تظاهرکنندگانی که از چند روز پیش در اعتراض به تخریب پارکی در مرکز استانبول ، در آنجا اردو زده اند ، حدود 10 تن زخمی شدند.
نشست مسئولان دو جنبش فتح و حماس برای بررسی پرونده آشتی ملی فلسطین پنجشنبه شب در مقر سازمان اطلاعات مصر در قاهره برگزار شد .
سومين سالگرد حمله اسرائيل به كاروان كمك‌رساني غزه، ‌موسوم به "كاروان آزادي" فرا رسيد. اما با وجود محكوميت‌هاي جهاني عليه اين اقدام وحشيانه، طي اين سه سال،‌ چه پيگيري‌هايي از سوي نهادهاي بين‌المللي صورت گرفته و چرا؟
منابع خبری ساعتی پیش (ظهر جمعه) از حمله خمپاره ای مجدد تروریست ها به دو شهرک شیعه نشین "نُبـُّـل" و "الزهراء" در شمال حلب خبر داد.
اتحادیه اروپا روز جمعه طرح های جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در شرق بیت المقدس را محکوم و اعلام کرد گسترش شهرک سازی در سرزمین های اشغالی راه حل دو کشور را غیر ممکن می کند.
گنادی گاتیلوف معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد وی نماینده روسیه در نشست سه جانبه ای خواهد بود که قرار است پنجم ژوئن در ژنو برای بررسی اوضاع سوریه برگزار شود.
هکرها با نفوذ به ایمیل شخصی اِلیو دیروپو، نخست وزیر بلژیک، این ایمیل ها را برای روزنامه های دومورگن این کشور ارسال کردند.
پس از اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی موضوع استقرار موشک های S -300 در سوريه را با جوی متشنج همراه کرد، کارشناسان تسلیحاتی رژیم اشغالگر می کوشند عواقب این رویداد را خنثی کنند.
خبرگزاری رسمی عربستان گزارش داد ملک عبدالله پادشاه این کشور روز جمعه برای گذراندن تعطیلات شخصی، عربستان را به مقصد کشور آفریقایی مغرب ترک کرد.
سخنگوی جنبش فتح اقدامات رژیم صهیونیستی را در مناطق فلسطینی نژادپرستانه توصیف کرد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.