سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشازاده:

اکثر بازیکنان خیلی زودتر از موعد پیراهن تیم ملی را پوشیده اند

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص کم شدن رغبت بازیکنان نسبت به حضور در تیم ملی گفت: در زمان ما پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی همه بود ولی هم اکنون بازیکنان خیلی زود صاحب پیراهن تیم ملی می شوند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در گذشته بازیکنان برای رسیدن به پیراهن تیم ملی می بایست تلاش زیادی می کردند اما الان شرایط طوری است که بازیکنان خیلی راحت و بدون سختی صاحب پیراهن تیم ملی می شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه اضافه کرد: رضا عنایتی در سه دوره آقای گل لیگ شد تا توانست به تیم ملی دعوت شود در این شرایط بازیکنانی دعوت می شوند که خیلی آمادگی نداشته و بازیکنانی هستند که بنا به دلایل رغبتی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ندارند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی برای صعود به جام جهانی گفت: برای صعود ابتدا می بایست قطر را شکست دهیم و این کار ملزم این است که بازیکنان ما در این بازی عصبی نشوند و با آرامش کامل با رقیب بازی کنند.

پاشازاده در خصوص حضور وینگادا برای کمک به تیم ملی گفت: به هر حال این نظر سرمربی تیم ملی است اما گمان نمی کنم در این زمان محدود تأثیری بتواند داشته باشد و این نشان می دهد کی روش نسبت به دستیارانش بی اعتماد است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.