سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کوچ بهاری ستاره های صبا در خواب زمستانی مسئولان غیر ورزشی صبا

در حالیکه حدود 40 روز دیگر قرار است سیزدهمین دوره ی رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشورمان آغاز شود باشگاه صبای قم نه تنها بازیکنی جذب نکرده بلکه ستاره های خود را به ترتیب از دست می دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حدود 40 روز مانده به اغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال. در این میان تیمهای لیگ برتری سخت در تلاش هستند تا با جذب بازیکنان و مهره های کلیدی و مد نظر خود تیمشان را برای حضور پرقدرت در لیگ سیزدهم آماده کنند.
در این میان صبای قم که با جدایی مرفاوی چند روزی در پی سرمربی جدید بود و حتی به 90 درصدی بستن قرارداد با عبدالله ویسی هم پیش رفت اما به یکباره او از اهواز و استقلال صنعتی این شهر سر درآورد و به صبا نه گفت.
مسئولان غیر فوتبالی صبا هم که وقت را از دست رفته می دیدند با انتخابی عجولانه محمد مایلی کهن را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند.
مایلی کهن مربی با سابقه و خوش فکری در فوتبال کشورمان است و قطعا می تواند به صبا هم کمک کند اما نباید این موضوع فراموش شود که قطعا انتخاب وی کاملا ساعتی و با عجله انجام شده است و امیدوارم صبا از این مسئله ضربه نخورد.
اما موضوعی دیگر اینکه تیم های لیگ برتری در صدد جذب بازیکنان جدید هستند و هر تیم لااقل یک بازیکن جدید به خدمت گرفته است، اما صبایی ها که تا روز گذشته زیر بار سنگین انتخاب سرمربی جدید بودند در این چند روز 3 تن از بهترین بازیکنان و ستاره های خود را از دست دادند تا دستشان برای فصل بعد خالی تر و جذب جایگزین برای آنها هم سختر شود.
حامد لک، میلاد نوری و رامین رضائیان سه ستاره ای که در فصل گذشته بهترین بازیکنان صبا بودند و حالا با کوچ خود به تیم های دیگر قطعا ضربه ی بزرگی را به صبا در فصل آینده وارد می کنند.
به هر حال این حدود 40 روز را هم صبر می کنیم و میبینیم که صبا برای فصل جدید چه کار می کند.
صبایی که سال گذشته داعیه ی آسیایی شدن داشت آیا می تواند با مایلی کهن با اخلاق و البته پر حاشیه دوام بیاورد و حتی به فکر کسب عناوین مهم باشد؟
البته از این موضوع هم نباید غافل بود که مدیران غیر ورزشی باشگاه صبا غیر ورزشی اند و نمی شود کاری کرد!
در هر صورت اگر اتفاقات تلخی برای صبا رقم بخورد جای تعجب و واکاوی ندارد./س
 
------------------------------------
یادداشت: محسن اسمی
------------------------------------
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.