سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاز اول بوستان گلابدره در ارتفاعات جنوبی البرز به بهره برداری رسید

به منظور توسعه فضاهای سبز شهری به خصوص در ارتفاعات شمالی تهران ، فاز اول بوستان گلابدره به مساحت بیش از 72 هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : بوستان  گلابدره یکی از پروژه های مهم توسعه فضای سبز در منطقه است که فاز اول آن به اتمام رسید  و وارد فاز دوم شده است .
 
وی با اشاره به مسیر سلامت در این بوستان تصریح کرد: مسیر سلامت کوهستانی برای پیاده روی و ارتقای سلامت شهروندان در بوستان مذکور به طول تقریبی 6  کیلومتر در عرض 4  متر طراحی و اجرا شده که فضای مناسبی برای ورزش دوستان به شمار می رود.
 
 نوربخش تنوع در اجرا را یکی از شاخص های این بوستان دانست و گفت:  آبیاری مکانیزه در سطح بوستان اجرا شده و  یکی از جاذبه های دیدنی این بوستان آبشاری به ارتفاع 30 متر و مسیر سورتمه سواری است.
 
به گفته مهندس نوربخش فضای سبز این بوستان دارای گونه های گیاهی متنوع چون بید مجنون، رز، انواع درختچه، ژونی پروس، درخت اقاقیا و...است .
 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تصریح کرد: اجرای دیوار سنگی ، نصب آلاچیق و مخزن ذخیره و آب رسانی مکانیزه به حجم 2 هزار متر مکعب ، مجموعه لوازم ورزشی ، پیست دوچرخه سواری  ، اورژانس و... از بخش های دیگر این بوستان است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.