سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با محوریت حجاب و عفاف در هفته جوان صورت می گیرد

راه اندازی دبیرخانه استانی شبکه تخصصی رایحه نجابت در زنجان

همزمان با هفته جوان ، دبیرخانه شبکه تخصصی رایحه نجابت با محوریت حجاب و عفاف آغاز بکار می کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ايرج رحماني، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان این مطلب گفت: یکی از سیاستها و چشم اندازی های وزارت ورزش و جوانان مشارکت و تعامل حداکثری جوانان در حوزه های مختلف اجتماعی است که یکی از این حوزه ها مقوله مهم و اساسی حجاب و عفاف است که برای تحقق آن شبکه تخصصی رایحه نجابت در استان زنجان همزمان با هفته جوان شروع بکار می کند.

  وي افزود: گروه هدف این شبکه سمن های جوان و فعال در حوزه تخصصی حجاب و عفاف است تا بتوانند با اجرای برنامه ها و فعالیت های همسو با سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران هویت ملی را حفظ کنند.

رحمانی مهمترین اهداف این شبکه را اینگونه برشمرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های این شبکه شناسایی گروه های مرجع در این حوزه تخصصی و معرفی آنها به سمن های مربوطه می باشد تا بدین طریق بتوان تعامل و ارتباط دوسویه را بین آنان برقرار کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این تعامل می تواند تاثیرات بسیار خوبی را در بر داشته باشد خاطر نشان کرد: بدون شک با ایجاد این ارتباط خوب و سالم ، سازمان های مردم نهاد و جوانان ، می توانند از تجربیات این گروههای تخصصی بهره برده و موجبات ارتقاء آگاهی و بینش آنان را فراهم سازد که به تبع این دستاورد حرکت منسجم و همسوی اعضای شبکه در راستای اهداف و برنامه های تعیین شده ، الگوبرداری و بهره برداری از ظرفیت های گروههای تخصصی و افزایش توان سمن های فعال را خواهیم داشت.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که این شبکه در هفته جوان کار خود را آغاز می کند افزود: در اولین قدم همزمان با هفته جوان نمایشگاه حریم ریحانه در نگارخانه عاصم زنجانی راه اندازی می شود که در آن به اطلاع رسانی در خصوص حجاب، برگزاری گفتمان های جوانان، پرسش و پاسخ و مسابقات مختلف خواهد پرداخت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.