سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نظارت و کنترل بازار در پردیس عملیاتی می شود

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت : با برخورداری از بودجه مناسب و امکانات لازم به سرعت نظارت بر فعالیت اصناف مختلف به ویژه املاک ها را در کنار کنترل بازار در این شهرستان عملیاتی خواهیم کرد .

محمد علی جعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در شهرستان تازه تاسیس پردیسص مستقر شده ایم تا یک ،کنترل بازار را در دست بگیریم و مشکلات مختلف را در این رابطه حل کنیم و از سوی دیگر هم می خواهیم به اصناف دمستقر در این شهرستان شکلی قانونی ببخشیم در شزایط فعلی این امر کار سختی است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :ما برای اینکار به امکانات و ابزار های مختلفی نیاز داریم و در این رابطه فرمانداری پردیس نقشی مهم دارد ما در این شهرستان بروی پروانه کسب نظارت ویژه ای داریم و جلوی سود جویی هایی که در گذشته انجام می شد را خواهیم گرفت که نمونه بارز آن تغییر شغل ها بدون اعمال قانون و نظارت در این شهرستان بوده است .

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس اظهار داشت :با برخورداری از بودجه مناسب و امکانات لازم به سرعت نظارت بر فعالیت اصناف مختلف به ویژه املاک ها را در کنار کنترل بازار در این شهرستان عملیاتی خواهیم کرد ./س


برچسب ها: نظارت ، پردیس ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.