سميه ناظري، كارشناس ارشد مديريت فناوري اطلاعات در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: استفاده از فناوريهاي متفاوت براي آموزش بهتر و سريعتر بايد سرلوحه كار مسئولان قرار بگيرد تا بتوان در حداقل زمان ممكن افراد بيشتري را از محتويات آموزشي ايجاد شد بهره مند ساخت.
وي اظهار داشت: امكانات رايانهاي و اينترنتي روشهاي متعدد آموزشي را براي آموزش همگاني و بويژه ياديگري الكترونيكي فراهم كرده است، بنابراين سياستهاي آموزشي بايد بر مبناي آموزش ياد گيرندگان و استفاده بهينه عموم از اين امكانات قرار گيرد تا در دنياي در حال تحول داخلي از اطلاعات و يافتههاي بشر براي كسب پيشرفتهاي بيشتر استفاده كرد.
نظري گفت: درصدديم ويژگيهاي اساسي نرم افزار ساخت محتوي آموزش درس فارسي براي كودكان استثنايي را با استفاده از روشهاي چند حسي (حواس پنج گانه) به آنها آموزش دهيم تا از اين طريق شاهد 88 درصد امكان آموزش به كودكان و شكوفايي فرزندان اين مرز و بوم باشيم./ح