سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بايد شهری در خور نام امام رضا(ع) ساخته شود

مجري دفاتر پيشخوان خدمات دولت الكترونيك و معاون سابق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور با بيان اينكه مسائل شهري مشهد بايد با يك برنامه ريزي مناسب حل شود، گفت: مشهد بايد به شهري در خور شان امام رضا(ع) تبديل شود.

 


امير رضا رجبی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در مسجد تربتی هاي مشهد با اشاره به سخنرانی 20 روز قبل مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود تاکيد داشته اند که انتخابات شوراهای شهرها و روستا ها همانند انتخابات رياست جمهوری از اهميت زيادی برخوردار است.

وی گفت: انتخابات شوراها نيز همانند انتخابات رياست جمهوری 24 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود که با توجه به اهميت برخی شهر ها مانند شهر مقدس مشهد تعداد اعضا شورای شهر از 11 نفر به 25 نفر رسيده است.

رجبی ادامه داد: افزايش تعداد اعضای شورای شهر اهميت مديريت شهری را بيشتر می کند، تمام دستگاه ها اعم از شهرداری، شورای شهر و .. بايد در قالب يک اتاق فکر شهر را مديريت کنند.

مجري دفاتر پيشخوان خدمات دولت الكترونيك با اشاره به معضل حمل و نقل در شهر مشهد، ابراز کرد: تمام مردم چه افرادی که که از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و چه افرادی که از وسايل نقليه شخصی استفاده می کنند با معضل حمل و نقل و ترافيک سروکار دارند.

وی با بيان اينكه اين معضل برای زائران امام رضا(ع) نيز مشكل ساز شده است، گفت: متاسفانه در اين مواقع از راه حل بستن خيابانها استفاده میشود اما اين معضل جدی را بايد با برنامه ريزی مناسب حل کرد.


برچسب ها: مجری ، دفاتر ، پیشخوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.